شهرام کرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمک هزینه‌های جشنواره تئاتر شهر در حد جشنواره فجر است/ اعتبارات نمایش «پناه» اضافه می‌شود

کمک هزینه نمایش مذهبی «پناه» که این روزها در فرهنگسرای خاوران اجرا می‌شود، افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعلی زاهدی کارگردان نمایش دینی «پناه» چند وقت پیش با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده و اظهار داشته سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تنها دو میلیون کمک هزینه برای نمایش متقبل شده و این در حالی است که نمایش رایگان اجرا می‌شود. به همین خاطر گفتگویی با شهرام کرمی دبیر چهارمین جشنواره تئاتر شهر داشتیم، که در ادامه می‌خوانید: 

شهرام کرمی دبیر چهارمین جشنواره تئاتر شهر پیرامون این موضوع عنوان کرد: قرار است بازهم از لحاظ بودجه به کارگردان نمایش «پناه» کمک کنیم؛ چرا که دو میلیون تومان حداقل مبلغی بود که به او گفته بودیم. 

وی ادامه داد: سقفی برای کمک هزینه‌ها مشخص شده و بودجه سالانه داریم که درطول سال به 30 گروه نمایشی به خصوص جوانان تعلق می‌گیرد.

کرمی تصریح کرد: ما همان موقع به زاهدی گفتیم که اعتباراتمان به گونه‌ای است که نمی‌توانیم به روز بودجه در اختیارشان بگذاریم ولی به طور حتم تا جایی که بتوانیم بودجه در اختیار این گروه هنری خواهیم گذاشت.

کرمی با اشاره به کمک هزینه‌های جشنواره تئاتر شهر بیان کرد: کمک هزینه‌های جشنواره تئاتر شهر در حد جشنواره فجر است، البته کمک هزینه‌ به گروه‌هایی تعلق می‌گیرد که گروه تئاتری جوان هستند.

وی افزود: کمک هزینه‌ها در بخش مختلف جشنواره تئاتر شهر متفاوت است و برای بخش صحنه‌ای 4 میلیون تومان، برای بخش باران 6 میلیون تومان و برای بخش خیابانی 3 میلیون تومان در نظر گرفتیم.

کرمی خاطرنشان کرد: کمک هزینه‌ها براساس جوان بودن گروه‌های نمایشی است و برای اینکه جوانی که به تئاتر علاقه‌ای دارد، به نتیجه برسد، هدف ما حمایت از گروه‌های نمایشی جوان است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار