ترافیک نیمه سنگین در خیابان ولی عصر/ اعمال محدویت های ترافیکی مراسم دعای عرفه

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت های توقف و تردد در اطراف اماکنی که مراسم دعای عرفه در حال برگزاری است خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در خیابان ولی عصر/ اعمال محدویت های ترافیکی مراسم دعای عرفهسرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: در طول خیابان ولی عصر در محدوده منطقه یک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در اکثر معابر بزرگراهی و اتوبان‌های شهر تهران بار ترافیکی پرحجم و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در مبادی ورودی شهر تهران مشکل ترافیکی نداریم و کمی بار ترافیکی در مبادی خروجی شهر تهران گزارش شده و در ترمینال‌ها حجم مسافر رو به افزایش است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به محدودیت‌های ترافیکی مراسم دعای عرفه اشاره کرد و گفت: در چهارراه مخبر در محدوده سعدی، از چهارراه تا میدان امام خمینی به دلیل برگزاری مراسم دعای عرفه توقف و تردد وسایل نقلیه ممنوع است ضمن آنکه در تقاطع مولوی در صورت نیاز محدودیت‌ها را اعمال خواهیم کرد . در محدوده مقداد در طول خیابان آزادی با توجه به برگزاری مراسم دعای عرفه حجم ترافیک داریم و محدودیت‌های توقف و تردد نیز اعمال شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار