از سرنوشت حسن دانش، فواد مشعلی و محمد سعید سعیدی‌زاده تا کنون خبری در دست نیست اما جان باختن «محسن حاجی‌حسنی کارگر» و «امین باوی» تایید شده است.

محمد تقی میرزاجانی،  رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان جان باختن محسن حاجی‌حسنی کارگر و امین باوی را تایید کرد و اظهار داشت: پنج نفر از اعضا کاروان 20 نفری قاریان جزو مفقودین حادثه منا بودند و هنوز از سرنوشت حسن دانش، فواد مشعلی و محمد سعید سعیدی‌نژاد خبری در دست نیست.

وی افزود: همچنان از طریق اطهری‌فرد، سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان ذی‌ربط در سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری پیگیر وضعیت قاریان مفقود هستیم.

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در خصوص نحوه و زمان انتقاد اجساد جان‌باختگان اظهار داشت: این مسئله بر اساس ضوابط سازمان حج و زیارت و طبق برنامه اعلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انجام خواهد شد و شورای عالی قرآن در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجلس بزرگداشت دو قاری جان‌باخته است که کم و کیف این مراسم تا فردا اعلام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر مفقودین فقط مجروح شده باشند که در این صورت هم پیگیری بحث درمان این قاریان طبق ضوابط و همانند سایر حجاج خواهد بود.


گفتنی است، محسن حاجی حسنی کارگر رتبه اول مسابقات قرآن امسال مالزی و امین باوی از اعضای گروه مدیحه سرایی باقرالعلوم خوزستان بودند که در قالب کاروان قرآنی به حج مشرف شده و در فاجعه منا جان باختند. 





انتهای پیام/
برچسب ها: قاری ، مالزی ، کاروان ، حج ، منا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
الموت داعش الموت الاسرائیل
آخرین اخبار