فیلم «محمد رسول الله (ص)» نماینده ایران در اسکار شد

فیلم «محمد رسول الله (ص)» برای معرفی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی انتخاب شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی، در بیانیه ای با عرض تسلیت به مناسبت بروز فاجعه انسانی در منا همزمان با ایام سعید عید قربان، اعلام کرد: «اعضاء هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، پس از بحث و بررسی های جدی و همچنین ملاحظه تمام جوانب امر در خصوص شش فیلم فهرست دوم جهت معرفی نماینده سینمای ایران، به اتفاق آراء، تصمیم نهایی را برای انتخاب فیلم «محمد رسول الله (ص)» اتخاذ کردند.

بدیهی است پیگیری های بعدی در زمینه ارسال فیلم و مدارک لازم از سوی بنیاد سینمایی فارابی که میزبانی جلسات را نیز به عهده داشته است، انجام خواهد شد. در خاتمه، بنیاد سینمایی فارابی از همکاری خوب و مطلوب خانه سینما در این زمینه سپاسگزاری می کند.

گفتنی است خانم فرشته طائرپور و آقایان محمد بزرگ نیا، شهرام جعفری نژاد، سید روح الله حسینی، شادمهر راستین، رسول صدرعاملی، محمد رضا هنرمند، آرش امینی و امیر اسفندیاری در این هیات عضویت داشتند.

شایان ذکر است سینمای نوین ایران در طول بیست و یک سال معرفی فیلم به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، در رشته بهترین فیلم خارجی زبان، به پیشینه ای قابل اتکاء دست پیدا کرده و در دو دوره نامزدی، یک جایزه اسکار را به خود اختصاص داده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیدبیرانوند
۲۳:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
سلام
باآرزوی سلامتی به همه ی عوامل تولیداین فیلم فوق‌العاده,این فیلم تاثیربسیارزیادی روهمه‌ی ماگذاشته وامیدوارم که درکسب جایزه اسکارموفق باشد
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۳:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
درستش همین بود
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۲۲:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
سلام، خدا قوت، یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
به نام خدا
با آرزوی سربلندی برای تمامی عوامل فیلم محمد رسول الله (ص)
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۵۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
انتخاب شایسته ست ...
آخرین اخبار