در پی انتخاب نماینده ایران برای اسکار؛

محمد رسول‌الله مناسب‌ترین پیام را به جهانیان نشان می‌دهد

فیلم مجید مجیدی استاندارد‌های لازم برای حضور در اسکار را دارد.

جواد نوروز‌بیگی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص راه‌یابی فیلم «محمد رسول‌الله» به اسکار گفت: به نظرم فیلم «محمد رسول‌الله» یکی از گزینه‌های خوب و کارشناسی شده‌ای است که به طور قطع استاندارد‌های لازم برای حضور در اسکار را دارد. 

وی افزود: فیلم مجیدی از لحاظ ساخت، مضمون ساختار و.... در سطح خوبی قرار دارد و امیدوارم که این انتخاب به نتایج دلخواهی که مدنظر ما است، دست پیدا کند.

نوروزبیگی ادامه داد: از طرفی در شرایط فعلی که بحث‌های زیادی در مناطق مختلف جهان بر سر ادیان وجود دارد فیلم «محمد رسول‌الله» با حضور در اسکار مناسب‌ترین پیام از نگاه پیامبر اسلام را به جهانیان نشان خواهد داد و به طور قطع نگاه و محتوای این فیلم روی افکار آنها تأثیر مثبت خواهد گذاشت و امیدوارم در بخش‌های مختلف پذیرفته شود.

وی که از او به عنوان تهیه‌کننده  با دو فیلم «ملبورن» و «من دیه گومارادونا هستم» در فهرست نامزدهای اسکار حضور داشت، گفت: به نظر من داوری‌ها زمانی که قرار است فیلم‌ها در 3 مرحله گزینش شوند و به رقابت بپردازند دقت لازم را خواهند داشت و به بهترین شکل دست به انتخاب می‌زنند و من به شخصه با اینکه دو فیلمم در این رقابت حضور داشت و باید ذی‌نفع باشم راضی هستم و در مجموع انتخاب درستی بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار