قنبرپور: محرومیت احتمالی مکانی به تیم آسیب می‌زند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوشا مکانی بازیکن تاثیرگذاری است و محرومیتش آسیب به پیکره تیم وارد می‌کند.

مصطفی قنبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: امیدوارم کمیته انضباطی مساعدت کند و محرومیتی برای مکانی در نظر نگیرد چرا که نبود این دروازه‌بان به تیم ما ضربه می‌زند.

قنبرپور درباره اینکه کمیته انضباطی خواستار ادله‌و‌مستندات از برانکو شده است تصریح کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما بعید می‌دانم که برانکو توهینی به داوران کرده باشد چرا که وی اخلاق‌مدار است و مراقب صحبت‌هایش هم است.

وی در مورد لغو سفر برانکو به کرواسی عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و برانکو هر وقت که صلاح بداند عازم کشورش می‌شود همچنین برانکو برنامه‌اش را به باشگاه دادند و با هماهنگی باشگاه عازم کشورش می‌شود.

مربی پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات به تیم‌های بزرگ همچون پرسپولیس آسیب می‌رساند پیروزی ما همواره مصادف با تعطیلات می‌شود که این موضوع به نفع ما نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: حضور بازیکنان ما در تیم ملی بزرگسالان و امید باعث می‌شود که این بازیکنان از شرایط تمرینی تیم خارج شوند و برای هماهنگی به زمان نیاز داشته باشند.

قنبرپور اظهار داشت: معتقدم تعطیلات لیگ برتر باعث می‌شود که بازیکنان انگیزه‌شان را از دست بدهند و این موضوع آسیب به بازیکنان و تیم می‌زند.

وی درباره اعتراض بازیکنان در رختکن به علت عدم‌پرداخت مطالبات گفت: موضوع خاصی نبود فقط بازیکنان خواستار دریافت مطالباتشان شدند. به هر حال قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان این هفته پرداخت شود.

قنبرپور در مورد اینکه چرا طارمی پنالتی را نزدف بیان کرد: برانکو براساس روحیه بازیکنان تشخیص داد که طارمی پنالتی را نزد و بن‌سون پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. به هر حال نتیجه‌گرفتن تیم مهمتر از مسائل دیگری است.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اس از جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: تراکتورسازی تیم سخت‌کوش نشان داد اما جو ورزشگاه زیاد خوب نبود و الفاظ بدی به داور زده شد به هر حال از هواداران پرشور تبریزی بعید بود که ترکی داور مسابقه را به بهترین شکل مورد خطاب قرار دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: هواداران تراکتورسازی بسیار زننده به داور مسابقه توهین می‌کنند به هر حال هواداران تبریزی باید بدانند که این روح ورزشی نیست سعه‌صدر باید داشته باشند.

وی درباره  عملکرد تیم داوری بیان کرد: عملکرد داوران فوق‌العاده خوب بود با وجود انتقاد از عملکرد داوران، ترکی  قضاوت خوبی در این بازی داشت و از وی به عنوان عضو کوچک پرسپولیس تشکر می‌کنم.

قنبر‌پور در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: من اطلاعی از بند قرارداد با یکی از اپراتورهای همراه اول ندارم اما طبق گفته مسئولان در چند روز آینده قراردادی با این اسپانسر بسته می‌شود.

وی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد پرسپولیس در چند بازی گفت: به هر حال ما زمان داریم تا خودمان را به تیم‌های بالای جدول برسانیم فرازونشیب در همه تیم‌ها وجود دارد و ما هم از این امر مستثناء نیستیم.

قنبرپور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش و همدلی که بین بازیکنان و هواداران ایجاد شده بتوانیم در پایان فصل جشن قهرمانی را برپا کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قنبرپور ، پرسپولیس ، برانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ata
۱۶:۰۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
خوب دروازه بان ذخیره مطمعن بگیرین اومدیم سوشا مصدوم شد وهالاهالاها نتونس بازی کنه تکلیف چیست
آخرین اخبار