از پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تا افزایش زیر ساخت‌های ترافیکی

از پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تا افزایش زیر ساخت‌های ترافیکی را در مهمترین اخبار منطقه 7 بخوانید.

علی حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 در گفت‌و‌گو با گروه اجتماعی‌ باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به اجرای مجموعه نمایش‌های خیابانی در مکان‌های پر تردد سطح منطقه شده است.

وی ادامه داد: این نمایش‌های خیابانی با موضوعاتی از جمله تکدی‌گری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار و اعتیاد نمایش داده شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان گفت: این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مکان‌هایی از جمله باغ موزه قصر، بوستان اندیشه، بوستان توکلی و میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

افزایش زیرساخت‌های ترافیکی شرق تهران

امیر حسین حیدرنیا معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه 7 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در راستای اجرای طرح خط سفید و توجه به اهمیت در امور زیرساختی به خصوص در محدوده معابر مدارس نسبت به اقداماتی از جمله خط‌کشی عابر پیاده، طرح نوشته‌های خیابانی در جلوی مدارس و نصب تابلوهای ترافیکی اقدام شده است.

وی با بیان اقدامات طرح استقبال از مهر افزود: نگهداشت مسیر و ایستگاه‌های خطوط BRT و سایر اتوبوس‌ها، ایستگاه تاکسی، نگهداشت پایانه‌ها، ایمن‌سازی، نگهداشت تجهیزات و علائم هوشمند ترافیکی و مسیر از اقدامات ترافیکی به مناسبت استقبال از مهر است.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه در پایان تصریح کرد: با تمهیدات اتخاذ شده از ماه‌های قبل در راستای آموزش تاکسی‌رانان و رانندگان اتوبوس در زمینه طرح خط سفید آماده ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و دانش‌آموزان است.


انتهای پیام/
برچسب ها: اجتماعی ، پیشگیری ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار