درخواست دوستی برای احداث بیمارستان 100 تختخوابی سوانح سوختگی

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: تهران نیازمند بیمارستان سوانح سوختگی است از این رو درخواست داریم تا با همکاری شهردار تهران بیمارستان 100تختخوابی احداث شود.

دوستی:درخواست دوستی برای احداث بیمارستان 100تختخوابی سوانح سوختگیبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اسماعیل دوستی عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز(سه شنبه) و در تذکر پیش از دستور با ابراز تاسف از حادثه منا اظهار کرد: متاسفانه همچنان شاهد عدم همکاری حکومت آل سعود هستیم و هر روز بر تعداد شهدا افزوده می‌شود .

وی افزود: امیدواریم این مشکل برطرف شود و اجساد به کشور منتقل شوند.

دوستی در تذکر دوم خود با بیان اینکه عید قربان از دانشگاه تهران بازدید داشتیم ،گفت: متاسفانه دانشگاه تهران فرسوده شده است و درآسفالت پیاده راه و نمای ساختمان و سردر دانشگاه تهران فرسودگی نمایان است و باید به این نماد علمی کشور توجه شود اما هیچ کس به آن رسیدگی نمی‌کند.

وی افزود: زمانی مطرح می‌کردیم که چرا زمین‌های اطراف دانشگاه خریداری نمی‌شود اما در حال حاضر باید بگوییم که دانشگاه در حال از بین رفتن است از این رو درخواست دارم که از آقای فرهادی دعوت به عمل آوریم تا در شورای شهر حاضر شود و به این موضوع رسیدگی کند.

دوستی در تذکر دیگر گفت: متاسفانه در تهران بیمارستان سوانح سوختگی نداریم و در کل تهران تنها 100 تخته برای بیماران سوانح سوختگی وجود دارد که این تعداد بسیار کم است از این درخواست می‌کنم تا با همکاری آقای قالیباف بتوانیم یک بیمارستان 100 تختخوابی برای سوانح سوختگی احداث کنیم.

چمران در ادامه اظهارات دوستی افزود: آقای طلایی این درخواست را ارائه کرده است.

دوستی در تذکر سوم  با اشاره به اینکه هیچ کس از جمله بهزیستی که متولی این امر است به آسیب‌ها توجهی ندارد، تصریح کرد: اعضای شورا از جمله حافظی که میدان شوش را معرفی کرده بود و بنده که پل ملاصدرا به آن اضافه می‌کنم به کرات آسیب‌های اجتماعی را مطرح کرده‌ایم اما هیچ کس توجه نمی‌کند و بنده سوالم این است که بهزیستی چه کاری انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه هاشمی( رئیس اسبق سازمان بهزیستی) در شورای شهر حاضر شده بود، افزود: هاشمی قول داد که به این موضوعات رسیدگی کند اما هیچ کاری انجام نداده است.

عضو کمیسیون عمران حمل و نقل در تذکر آخر به خط بی آر تی شهید بهشتی- مطهری اشاره کرد و گفت: با جلساتی که  همراه با  تندگویان با حوزه ترافیک  در این خصوص داشتیم مقرر شد تا این خط به صورت آزمایشی در مدت سه ماه  فعالیت داشته باشد و روی این خط کار کند اما مشکلی که وجود دارد این است که اگر بعد از سه ماه نتیجه نگرفتیم چه کسی پاسخگوی هدر رفت هزینه‌های بکار رفته در این خط است از این رو درخواست دارم تا حوزه ترافیک به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، دوستی ، سوانج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار