قالیباف: به کارگیری از روش های جدید برای مقابله با مگس های سفید

شهردار تهران با بیان اینکه روش های جدیدی را برای از بین بردن مگس‌های سفید به کار گرفته ایم ،گفت: امیدواریم بتوانیم با مگس‌های سفید مقابله کرده و تجربیات زیادی را در این خصوص کسب کنیم.

قالیباف: در خصوص مگس سفید دیگر نمی‌دانیم چه باید بکنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاح 200 اتوبوس دو کابین که امروز (چهارشنبه)در بوستان ولایت برگزار شد با بیان اینکه برای از بین بردن مگس‌های سفید همه وظایف به دوش شهرداری تهران است ،اظهار کرد: محیط زیست و دیگر نهادهای مرتبط باید در خصوص از بین بردن مگس‌های سفید همکاری کنند چرا که هر سازمانی وظیفه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه روش های جدیدی را برای از بین بردن مگس‌های سفید به کار گرفته ایم ،افزود: امیدواریم بتوانیم با مگس‌های سفید مقابله کرده و تجربیات زیادی را در این خصوص کسب کنیم.

شهردار تهران با تاکید براینکه مگس سفید پدیده‌ای است که باید در خصوص آن مطالعه بسیاری صورت گیرد، تصریح کرد: امیدواریم روش‌های بهتری برای مقابله با مگس‌های سفید پیدا کنیم.

قالیباف گفت: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری در سطح شهر با روش‌های جدید در  حال مقابله با مگس‌های سفید هستند و همچنین امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت و محیط زیست این امر به درستی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار