رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه عطر سیب:

هیئت‌های مذهبی خط‌ مقدم دشمنی با تکفیری‌ها و نظام سلطه هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی گفت: هیئت‌های مذهبی در جهان معاصر معرفی‌کننده همان اسلام نابی است که بر خط سرخ شهادت بنا شده و خط مقدم دشمنی با تکفیری‌ها و نظام سلطه است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان حاضر در محل؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز یازدهم مهر در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی نباید خنثی باشند، اظهار داشت: هیئت های ما باید انقلابی باشند چرا که شرط صدق ادعای دینیمان ایستادن تا آخرین نفس‌ پای مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در جهان معاصر معرفی کننده همان اسلام نابی است که بر خط سرخ شهادت بنا شده و خط مقدم دشمنی با تکفیری‌ها و نظام سلطه بوده و خطی‌ است که امام حسین(ع) بنا نهاده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فاجعه منا با مقایسه حج و اربعین گفت: علیرغم آنکه سرمایه‌گذاری بسیاری برای پنج میلیون حاجی انجام می‌شود اما شاهد از بین رفتن چند هزار نفر در فشار جمعیت بودیم و این در حالی است که در مراسم اربعین نزدیک بیست میلیون نفر شرکت دارند و به خاطر آنکه محور اصلی این مراسم ایثار است همه به هم کمک کرده و هر چه دارند در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند.

وی افزود: امروز مردم در حالی که از وجود خطر اطمینان دارند به زیارت اربعین می‌روند و در روایت آمده از علامات شیعه زیارت اربعین است که به خاطر همین شیعه بودن مردم یمن را می‌کشند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام میثم امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص نمایشگاه عطر سیب بیان کرد: این نمایشگاه مهمترین جریان فکری را در هیئت‌های مذهبی رقم می‌زند به طوری که در عظیم‌ترین کلاس درس جهان نه‌تنها شیعیان بلکه همه مردم از همه ادیان برای زندگی خود محتوای زندگی حسینی را فرا بگیرند.

وی نمایشگاه عطر سیب امسال را حمایت از تولید ملی، مبتکرین و کارآفرینان برشمرد و توضیح داد: در بخش تأمین ابزار و محصولات مورد نیاز هیئت‌‌ها از بهترین محصولات داخلی و در بخش محتوا از نخبگان کشور استفاده شده است.

وی گفت: این نمایشگاه در  12 هزار متر مربع 5 هزار قلم کالا را در 9 سالن عرضه می‌کند و در کنار آن همایش‌ها و بزرگداشت‌هایی برپا خواهد شد. 

گفتنی است در این مراسم برخی مسئولین لشگری و کشوری از جمله سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد (ص)، حجت‌الاسلام و نیک‌نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر تهران همچنین قالی‌باف شهردار تهران حضور داشتند.

نمایشگاه فرهنگی عطر سیب از تاریخ دوازدهم الی بیست و دوم مهر همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 در بوستان بزرگ ولایت تهران برپا خواهد بود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار