"ایران یا عربستان"؛"نیروهای مسلح" کدامیک قوی تراست؟+تصاویر

آیا عربستان باوجودهزاران مستشارنظامی وخریدهای میلیاردی ازهمپیمانان بلوک غربی خود می‌تواندساده‌ترین محصولات نظامی راتولیدیاحتی مونتاژکند؟

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که آل‌سعود و همپیمانان آنها ایران را به اقدام متقابل (بخوانید تهدید نظامی) هشدار می‌دهند؛ جدا از آنکه آنها چنین توانایی ندارند که به کشورمان لطمه بزنند، اما جای دارد تا نکاتی را درباره مقایسه توان نظامی کشورمان با سعودی‌ها مطرح کنیم.


***ایران تمام قد در برابر همپیمانان عربستان ایستاده است

اولین نکته اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در مقابل همپیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای عربستان سعودی یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، اردن، امارات عربی متحده، بحرین، قطر، مصر، کویت و ... ایستادگی کرده که این یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد ایران نسبت به عربستان سعودی برتری دارد. این نکته ما را یاد این ضرب‌المثل می‌اندازد که "شتر هرچه بخوابد از خر بزرگتر است" و این دقیقا شامل حال پادشاهی سعودی می‌شود.









*** شکست عربستان در پشتیبانی لجستیکی از "صدام"

با شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریور 59، تمام کشورهای منطقه و در راس آن عربستان پشتیبانی تسلیحاتی، مالی و سیاسی سنگینی از حکومت "صدام حسین" داشتند، به حدی که سعودی‌ها به دنبال این بودند که "صدام" یا به اصطلاح خودشان "سردار قادسیه" کار ایران را یکسره کند که در این زمینه به هیچ عنوان رئیس وقت حزب بعث توفیقی بدست نیاورد. عربستان با تمام کشورهای همپیمانش در یک کفه ترازو و جمهوری اسلامی ایران در کفه دیگر ترازو قرار دارد.



امیرسرتیپ "محمد حسن نامی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این زمینه اظهار داشت: صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و ارتجاع منطقه  در ادوار مختلف تلاش کردند که با انقلاب اسلامی مقابله کنند.


وی با اشاره به نحوه شروع جنگ در اوایل دوران دفاع مقدس گفت: در آن زمان صدام حسین رئیس جمهور عراق و رئیس حزب بعث، توپی را به صورت نمادین از تانک T64 به سمت کشورمان شلیک کرد و این شلیک سرآغاز شروع جنگ با جمهوری اسلامی ایران بود.


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: پس از آن شلیک صدام حسین از تانک پیاده شد و گفت تا یک ساعت دیگر کمر جمهوری اسلامی ایران شکسته خواهد شد.


امیرنامی عنوان داشت: پس از شلیک عدنان خیرالله که وزیر دفاع دولت عراق بود به سمت صدام آمد و گفت جوانان به سمت ایران حرکت کردند و تا سه روز دیگر از اهواز خواهیم بود. آنها پیش‌بینی اشغال استان خوزستان و شهرهای تابعه آن و فرمانداران استان را کرده بودند که با رشادت رزمندگان اسلام تمامی این نقشه‌ها نقش برآب شد.
 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به فرهنگ بسیج و مقاومت که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، منتقل شده گفت: اگر حزب‌الله نبود معلوم نمی‌شد که چه بلایی برسر کشورهای منطقه می‌آمد و داعش ساخته دست استکبار برای مقابله با محور مقاومت است.




*** حتی حزب‌الله هم از ارتش عربستان قوی‌تر است

برای اینکه بدانیم ارتش عربستان چقدر قدرت دارد ، باید بدانیم که عربستان یک ارتش پوشالی و بی‌تجربه دارد که خود را در گرداب یمن انداخته و به زودی در این گرداب غرق خواهد شد. "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا  فرمودند؛ امروز دولت سعودی در یمن همان کاری را انجام می‌دهد که اسرائیل در غزه انجام می‌داد، با این تفاوت که احتمال پیروزی اسرائیل در غزه صفر و احتمال پیروزی عربستان بر یمن زیر صفر است.


فرمایش فرماندهی معظم کل قوا نشان می‌دهد؛ عربستان از پس یمن بر نخواهد آمد و شکست در انتظار پادشاهی سعودی است. البته قدرت تجهیزات ارتش عربستان با توجه به خریدهای چند ده میلیارد دلاری از آمریکا و داشتن جنگنده‌های فانتوم "F15" و یا میراث "FE" و تانک‌های "آبراز" می‌تواند کلید برتری باشد؟ البته که اینگونه نیست، زیرا اگر داشتن تجهیزات مدرن کلید پیروزی بود، جنگ نابرابر یمنی که هنوز هم ادامه دارد این مدت طول نمی‌کشید و عربستان با تجهیزات نظامی مدرن به برتری می‌رسید. البته طبق آمار گلوبال فایر پاور اگر به تجهیزات نظامی عربستان نگاه کنیم، چنته برتری نسبت به ایران دارد اما آیا ایران از نظر نظامی از عربستان ضعیف تر است؟



*** توانمندی عربستان در مقابل بودجه نظامی‌اش بسیار ناچیز است

پاسخ پرسش در این نکته نهفته است که عربستان سعودی علی‌رغم بودجه نظامی‌ حداقل 8 برابری نسبت به جمهوری اسلامی ایران، نتوانسته یک راکت ساده و یا یک اسلحه ضدنفر را ساخته و یا مونتاژ کند و در این زمینه از آمریکا و هزاران مستشار نظامی کمک می‌گیرد، این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به برکت هشت سال دفاع مقدس در عرصه زمینی، هوا، دریا و در ساخت انواع تجهیزات نظامی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و انواع تجهیزات نظامی در داخل و از سوی وزارت دفاع و یا سازمان جهاد خودکفایی نیروهای مسلح تابعه ساخته می‌شود.



**بخشی از تجهیزات نظامی ساخته شده ایرانی

 ایران در ساخت انواع اسلحه‌های ضدنفر همچون "شاهر"، "باهر" سلاح و موشک‌های ضد زره "توفان"، "دهلاویه" و "RPG 29" (با ضریب نفوذ 500 تا 1000 میلی)، سامانه‌‌های رزم توپخانه‌ای (توپ 155 میلی متری هویزه، توپ‌های 105 متری خود کششی  و ...)، سامانه‌های رزم زرهی (تانک کلاس "ذوالفقار"، "مبارز"، "صمصام"، نفربر "براق"، "فلاق"، خودروهای تانک‌بر، موشک‌های دوش پرتاب "میثاق"، "سامانه‌های ضدهوایی 23 میلی‌متر"، همچون "قیام"، "قدر F و H"، "شهاب 1 تا 3"، "زلزال"، "هرمز 1 و 2 "، "خلیج فارس"، "فاتح 110"، "کروز نصر"، "یا علی"، "سجیل"، "ظفر"، "صاعقه"، "کروز SS-N-4"، "فکور 90"،  "هاگ"، "بمب 2000 پوندی قاصد"، "راکت فجر3 و 5 "، بهینه‌سازی موشک "HY2" و ...، انواع سامانه‌های پدافندی همچون "رعد"، "سوم خرداد"، "باور 373 "، سامانه "صیاد" و موشک‌های پدافندی تلاش و ...، انواع پاترول کرفت‌ها، شناورهای موشک‌انداز با سرعت های 40 تا 110 نات، مین‌های دریایی لنگردار، چسبان و کف‌خواب، قایق‌های پرنده، انواع پهپاد "صادق"،  "فطرس"، "ابابیل 3"، "سایه"، "سریر" و ...، انواع جنگنده "صاعقه"، "آذرخش"، "قاهر 313"، جت آموزشی "کوثر"، سامانه‌های راکتی کوتاه‌برد، اورهال جنگنده‌ها و بالگردها و انواع ادوات نظامی در زمان مقتضی و ...، ساخت ناوشکن جماران، دماوند، بندرعباس، انواع زیردریایی، رادارهای دریایی و ... خودکفاست. البته این همه توانایی جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه تنها بخشی از توانایی‌های ساخت تجهیزات متخصصین نیروهای مسلح است.



































*** آیا عربستان محصول نظامی تولیدی دارد؟

سوال اینجاست؛ آیا عربستان با وجود دارا بودن هزاران مستشار نظامی و خریدهای میلیاردی از همپیمانان خود در بلوک غرب می‌تواند ساده‌ترین محصولات نظامی را تولید یا حتی مونتاژ کند؟ البته اطلاعاتی از توانمندی ساخت تجهیزات نظامی عربستان وجود ندارد و عربستان از نظر ساخت تجهیزات نظامی با ایران قابل مقایسه نیست.



*** آل‌سعود عددی نیست

پادشاهی سعودی در مقابل قدرت نظامی ایران عددی نیست و جزو تهدیدات دسته پنجم نیز به حساب نمی آید؛ زیرا ایران خود را برای نبرد با امثال آمریکا آماده کرده و نه عربستان.


**دریادار فدوی: آل سعود را گوشمالی می‌دهیم/کسر شانمان می‌شود تهدیدی کمتر از شیطان بزرگ را مطرح کنیم

 دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره پیش بینی ایران از توان دفاعی عربستان و نحوه  مقابله با آن عنوان داشت: اگر خباثت به حدی برسد که خویشتنداری دیگر تکلیف الهی ما نباشد، تکلیف الهی ما، گوشمالی دادن و تودهنی زدن به کسانی است که حتی فهم و شعور محاسبه درست برای منافع خود را ندارند. 


فدوی تأکید کرد: وقتی که ما توانمندیهای کفایت کننده ای را برای هرگونه اقدام علیه ناوگان آمریکا فراهم کردیم که تهدید 100 محسوب می شود، مسلما تهدید 10 و یا 5 سعودی معنی و مفهومی ندارد. سعودی ها صددرصد، راجع به همه اموراتشان، وابسته به دریا هستند. صددرصد نفت سعودیها از خلیج فارس صادر می شود. مهمتر از آن همه نفت سعودی ها در منطقه شرقیه و در داخل خلیج فارس است.







 دریادار فدوی افزود: ما همواره خودمان را در موضعی حس می کنیم که در یک خانواده ای هستیم که بعضی از اعضای این خانواده شیطنت می کنند. اگر لازم شد در یک خانواده ای فرزند شیطان وجود داشته باشد حتما برادر بزرگترباید گوش این شیطان را بگیرد و او را سرجایش بنشاند.


وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت های ملت ایران دربرابر آمریکا و ایادی آن در زمان های مختلف تاکید کرد: وقتی این توانمندی وجود دارد که به مقابله با شیطان بزرگ بپردازیم، شیطانهای کوچک موضوعیتی ندارند. به نوعی، در بیشتر مواقع کسرشأنمان می شود که از دشمنی و تهدیدی کمتر از شیطان بزرگ یاد کنیم.



 فرمانده نیروی دریائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: در دنیای فعلی، قسمت اعظمی از حرکت‌هایی که صورت می‌گیرد، حرکت‌های غیر رسمی بوده؛ مهم این است که بعد از شش ماه ، این همه بمباران و تجاوز، هیچ پیروزی به دست نیاوردند، بلکه برعکس سه استان جنوبی سعودی که یک زمانی متعلق به خود یمن بوده است، در معرض هجوم نیروهای انصارالله قرار گرفته، نیروهای سعودی هیچ مقاومتی نکرده، بلکه فرار کردند و درعمق بسیار زیادی از خاک فعلی سعودی به حسب ظاهر بلکه سه استان که سه استان قدیمی یمن هست، وقتی که نیروها پیشروی کردند، به هر میزانی که پیشروی کردند، سعودی‌ها عقب نشینی کردند، آل سعود نمی‌توانند شکست‌ها و عدم توفیق خود را در حمله با این گونه چیزها جبران کنند.



**عربستان یک کشور 100 در 100 وابسته است

در مجموع  با توجه به توضیحات فوق دوباره به این نکته می‌رسیم که "شتر هرچه بخوابد بازهم از خر بزرگتر است"، یعنی ایران هرچقدر در فشار باشد، بازهم قدرت نظامی بالاتری نسبت به عربستان دارد و عربستان از نظر نظامی یک کشور 100 در 100 وابسته می‌باشد.


گزارش از محمد زرچینی
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۱
در انتظار بررسی: ۳۳۱
Luxembourg
ارسلان
۲۳:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
مرگ بر عربستان مرگ بر عربهای وهابی درود بر ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۷
با درود بر رهبره بزرگوارمون که فرمودند امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند عربستان هم هیچ کاری نمیتواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۷
با درود بر رهبره بزرگوارمون که فرمودند امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند عربستان هم هیچ کاری نمیتواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۷
ما ایران هستیم ایرانی ایرانی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۰:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
آفرین بر ایران مقتدرم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
دورود بررزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
احساس غرور میکنم وقتی این همه تجهیزات ایرانووو میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
عجب
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مرگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
مکه بشود مرکز ایران و شیعه چه قشنگ است
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۵:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
توان نظامی که همش به تجهیزات و امکانات نیست فاکتورهای زیای میطلبه نیروی پیاده نظام خوب یا مهندسین کاربلد
عربستان اگر ی دنیا سلاح هم داشته باشه بازم اگه نتونه استفاده کنه چه فایده داره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
عربستان یک روزه به دست سپاهیان اسلام با خاک یکسان خواهد شد عربستان که از پس یمن بر نماید با چه نیروی احمقی متواند با سرزمین 2800 ساله ما بجنگد
Iran (Islamic Republic of)
قلی
۱۶:۱۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
عربستان هم مگه نیروی نظامی داره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
عربستان یک روزه به دست سپاهیان اسلام با خاک یکسان خواهد شد عربستان که از پس یمن بر نماید با چه نیروی احمقی متواند با سرزمین 2800 ساله ما بجنگد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
عربستان یک روزه به دست سپاهیان اسلام با خاک یکسان خواهد شد عربستان که از پس یمن بر نماید با چه نیروی احمقی متواند با سرزمین 2800 ساله ما بجنگد
Iran (Islamic Republic of)
بماند
۲۱:۵۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
نیازی به ادامه جنگ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
فقط آقا دستور بده نیرویه نظامی هم نمیخوات فقط با لگد عربستانو محو میکنه از رویه زمین چه برسه نیرویه نظامی وارده عمل بشه
United States of America
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۵
همون انصارالله اگه با موشک ریاض رو میپکوند ، عربستان میفهمید طرف حسابش کیه و با کی باید دست به یقه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۴
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۴
بنظرمن شغل نیست
Iran (Islamic Republic of)
سیدتاج محمدحکمتیاری
۰۳:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
ماازمرگ وشهادت هراسی نداریم چون ایمان به خداودارای رهبری که فرزندحسین است وتفکرش ظلم ستیزی است ونصرت خداوندبامومنان است وملت ایران ملت حسینی است ومثل کوفیان نیستم وگول زرق وبرق دنیارانخواهیم خورد ومرگ در راه ایمان بهترازذلت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۴
درود بر سید خامنه ای درود بر رهبرم درود بر ایرانی و درود بر اریایی تا زمانی که پرچم امام حسین بالاست دشمن هیچ کاری نمیتونه بکنه خدارو شکر میکنم که زیر پرچم امام حسین به دنیا اومدم لبیک یا حسین یا امام زمان لبیک ایرانیا اگه دشمن نگاه چپ بندازه با شعار یاااااااعلی مدد نابودشون میکنیم بزرگترین صلاح ما شعار یا حسینه لبیییییییییییک یا حسسسسسسسسسسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۴
اسرائیل وقتی اسم موشک های دور برد سپاه (سپاه از نظر توان موشکی چهارمین قدرت جهان است)میاد تنش میلرزه و خودش میدونه اگه دست از پا دراز کنه تلاویو در عرض هفت دقیقه با خاک یکسان میشه ، اون وقت این عربستان که دیگه کلا عددی نیست و ارزش بحث کردنو نداره ، فقط کافیه تا دو سه تا از موشک های سپاه بخوره وسط ریاض تا حساب کار دسشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۴
عربستان جرات ندارد به ایران نگاهی کند هیج تو فکر نباشید اینقدر خوردن که حتی نمیتوانند راه بروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران وعربستان سعودی اصلا باهم قابل مقایسه نیستند ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران میتونند در کمتر از سه روز آل سعود و وهابیت کثیف رو برای همیشه نابود کنند فقط کافیه فرماندهی معظم ومعذذ کل قوا دستور بدهند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
ما 8 سال جنگیدیم با تمام ابر قدرت ها با دست خالی الان که همچی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
بابا ی شورش مسلحانه توسط قبایل شیعی عربستانی کار این شکم پرستا را تمام میکنه،،،ما چقد محافظه کارانه عمل میکم اخه،ما چ‌اقدامی انجام بدیم چ ندیم اونا را ما را متهم به دخالت میکنن،،،پس بهتر واقعا اقدامی عملی انجام بدیم و کار را یکسره کنیم،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
عربستان خودش هیچی نمیتونه بسازه وتولید کنه اگر یک ماه توسط ایران در جنگ محاصره بشه تموم شدنی هستش .عربستان تانک و جنگنده مدرن داره ولی تاریخ نشون داده که مردان آزاده و شجاع بدونه سلاح بر دشمنان بسیار مجهز پیروز شده است.گواهی حرف من تاریخ جهان است .نیروی ایرانی جماعت نیروی شجاعت است
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
اولا خدا نکنه جنگ بشه. اگرم شد مطمئن باشید جلوی هر تجهیزاتی میشه ایستاد ولی جلوی کسی که از جونش بگذره هیچ رقمه نمیشه ایستاد . رمز قدرت ایران تو نیروهای انسانیشه نه چیزه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
لعنت به عربستان که مایه ننگ دنیاست عربستان لیاقتش کمترازاینهاست که بخواهد باایران مقایسه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سلام.گندشون‌که‌امریکا‌بودهیچ‌غلطی‌نتونست‌بکنه‌ایناکه‌عددی‌نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
همین که عربستان را با ایران مقایسه میکنید برای عربستان مایه مباحات است عربستان در حدی نیست که شما ان را با ایران مقایسه میکنید البته باید مراقب حیله و مکر امریکا هم باشیم که کفتاری مثل عربستان را برای مقابله با شیر بچه های حیدر کرار شاخ نکند و از این طریق ابعاد مختلف و سری ایران را بیابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مرگ برعربهای ملخ خوار مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
ما همه مطیع امر رهبریم , هر وقت که رهبرمون فرمان بده ال سعودم نابود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
ما همه مطیع امر رهبریم , هر وقت که رهبرمون فرمان بده ال سعودم نابود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
هیچ قدرتی نمیتونه با ایران جنگ کنه.این عربهای سعودی که کوچولو کوچولشونه.مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
جدای ازهمه ی مباحث؛ایشا..که هیچ وقت جنگ نشه چون جنگ چیزی جزویرانی وعقب افتادگی بدنبال نداره!
هر1ثانیه جنگ معادل چندین سال پسرفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
فرمانده خودش میدونه چ کارکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
بنام خدا اگر ایران وعربستان در گیر جنگ شوند چه اتفاقی خواهد افتاد یک اتفاق بسیار نادر وسرنوشت سازمهم ساز وبرگ نظامی نیست مهم وظیفه است که ایران به ریسمان الهی متصل است وسر این نخ هم دست امام زمان است وعربستان ساخته پرداخته یهود است نکته بعد ایران هرگز اغاز کننده جنگ نیست این را رهبر معظم انقلاب جدی فرمودنند واز پیامبر اکرم وامام علی اموخته که نباشد چون خدا با این کار مخالف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
بهتره از واژه عرب استفاده نکنیم چون عرب یک نژاد هستش و ما توی ایران این نژاد رو داریم که خیلی باغیرت و خونگرم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
سلام خدمت همه عزیزان از دسته این آل سعود با این جوکاشون دیگه خسته شدیم فقط خدا خدا میکنم رهبر فقط بگه ادبشون کنین اولین نفری که داوطلب میشه خودمم نه اینکه بگم بسیجیمو از این حرفا نه فقط واسه اینکه بهشون بفهمونیم ایران کجای دنیاست. توی ایران بخدا فقط کافیه فقط و فقط صدای یه کلاش توی عربستان از طرفه ایرانیا بلند بشه همه ی شاهزاده های عربی جاشونو خراب میکنن از بس توی نازو نعمت بزرگ شدن به این حرفا نمیخورن حالا جو گرفتشون جلوی چندتا از سگ هاشون غلط اضافی کردن ولی از خدا میخام رهبر یه اشاره بده تا واسه ی آل سعودی ها یه درس حسابی بدیم تا غلط نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
قدرت ایران فقط به تجهیزات نظامی نیست بلکه به اولا شجاعت ایمان و شهادت دوستی ملت هست و ثانیا تجربه جنگ هشت ساله و تاکتیک های نظامی برتر
سردار قاسم سلیمانی با یک گردان داعش رو شکست داد و یک شهر عراق رو آزاد کرد
همین تاکتیک های برتر ایران و حزب اله بود که جنگ 33 روزه اسراییل رو فلج کرد وگرنه برتری نظامی اسراییل که خیلی واضح بود
چرا دور بریم غزه مگه فراموش کردیم ، سوریه که عربستان قطر ترکیه امارات بحرین آمریکا فرانسه انگلیس پول نیرو میدن اما چند ساله نتونستن بشار اسد رو بردارن و سوریه رو بگیرن
پس همیشه برتری تجهیزات نظامی مهم نیست و اکثر نبردهای معروف دنیا روی تاکتی های برتر پیروزی در پی داشته تا تجهیزات برتر
حالا در کنار همه اینا صنعت ییشرو نظامی ایران هم مک حاله که به جرات جزو ده صنعت تولید تجهیزات نظامی برتر دنیاس
یه نکته مهم هم هست ایرانیا سختی کشیدن و تحملشون بالاس و بخاطر وطن و دین هر کاری میکنن اما فرض کنید عربستان صادرات نفتش تعطیل بشه زیر ساختاش از بین بره ...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
ما در حال پیشرفت هستیم نباید بگذاریم آتش خاورمیانه به میهن ما کشیده شود..گمان میکنم زمان آن است كه در اندیشه پیشرفت و آبادانی میهن باشیم..من یک بار جنگ را دیده ام..نه به جنگ آری به زندگی....پاینده ایران..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مردم ساده فك ميكنن قراره جنگ بشه
نه بابا از اين خبرا ني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
احمقهای مارمولک خور اگه حالیشون بود که پیش توپخونه ترقه درنمی کردن
بی صبرانه منتظر فرمان جهاد آقا هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
قبل از جنگ یمن عربستان روقوی میدونستم اما الان فهمیدم عربستتال طبل توخالیه بایمن نمی تونه. با ما می تونه جنگ کنه. ههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
سلام: هردو کشور قوی هستند ونباید رودر روی یکدیگر باستند.انشاءالله با نابودی ال سعودهردوکشور مقابل استکبار جهانی قد علم کنند چون هر جنگی که بین دوکشور اسلامی رخ دهد فقط مسلمان کشته میشود وفرقی نمی کندکه سنی باشدیا شیعه سود اصلیش در جیب استکبار وصهیونیسم میرود وسبب ضعف کشورهای اسلامی میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اره ایران ازنظرنظامی وسیاسی واعتقادی خیلی از عرب های وهابی بیگانه پرست سرتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
داداشم راست میگه شاهرگ حیاتی عربستان و جهان دست ماست برای پیروزی فقط همین یه راه بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ایران کشوری است متحد ، در هر شرایطی یک ایرانی پشت به کشورش نمیکند، حتی هنگام تنگدستی
این وهابیون کثیف خیلی پاشون رو از گلیمشون درازتر کرده اند. واقعا نیاز به گوشمالی دارند.
عربستان کلا ۲۸ میلیون جمعیت داره ...
۱۰ میلیون تبعه که موقع جنگ پا به فرار میزارن
موند ۱۸ میلیون نفر دیگه
بگیم ۸ میلیون هم شیعه و اهل تسنن
موند ۱۰ میلیون، حالا میگیم که اینا هم جمعیت وهابی های حرامزاده است.
آل سقوط مگر با این مفتی های کج و کولش بیاد به جنگ شیران خلیج همیشه فارس.
۱۰ میلیون جاهل در برابر ۷۵ میلیون شیر
قابل توجه اونایی که میگن عربستان حامی داره ، اون هم آمریکا و اسرائیل غاصب و کشورهای دیگر
جنگ ایران و عراق رو هم مرور کنید و ببینید ایران بدون تجهیزات کافی ، پیروز میدان شد اون هم با کمکهای غیبی از سوی خداوند
اگر. آل یهود دل به کشورهای دد منش بسته، ما ملت ایران به خدا امیدواریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
انشاءالله جهان اسلام با اتحاد و همبستگی با یاری خداوند تبارک و تعالی شر آل سعود فتنه گر حیله گر داعشی نا مسلمان خیانتکار و سرا پای آمریکایی ، انگلیسی و صهیونیستی را از سرزمین مقدس وحی عربستان دور خواهند کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عربستان خودش با این حمله ای که به یمن کرده دیوانگی سردمدارانشو به همه اثبات کرد،عاقبت تجاوز شکسته.ایران نباید در هیچ درگیری مستقیمی شرکت کنه چون جنگ با هر توان نظامی،باعث اختلالات در سیستم اقتصادی و روانی جامعه میشه.زمان،زمانه جنگ زبان و پول هست نه اسلحه،جنگ تحت هر شرایطی ضرر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
با سلام اینو بدونین برادران عربستان الان در جنگ با یمن مانده چیکار بکنه توی بمبست گیر کرده .چی برسه با ایران وارد جنگ بشه .الان انبار مهماتاشون خالیه اگه صلاح مهمی هم میداشت توی یمن امتحان میکرد .با ایران هم وارد جنگ بشه از اونطرف یمن موقعیت را غنیمت میشمرد برای انتقام
Germany
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
فعلا که بدون هیچ هزینه ای زده بیش از 500 نفر از ایرانی ها رو تو حج کشته. کلی هم مفقودی داریم و با اون همه توهینی که دارن به ایرانی ها میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ما 1 سلاح داریم ک واقعا به درد میخوره و حتی 1عرب ( سعودی) هم اونو نداره
اونم غیرته جونیه ک پای ناموسش جونشم میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عزیزان : داشتن F99 , F100 که ملاک قدرت برتر نیست . مهم رهبری قدرتمند و ایمانه که ما داریم ، نکته ی دیگه اینکه دوستان فقط کافیه تا تنگه ی هرمز رو ببندیم تا درآمدش از فروش نفت رو از دست بده دیگه خودش به گ ... خوردن میوفته . عزت زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
سلام اون دوستی که گفت واقع بین باشین کل دنیا پشت عربستان. شاید یادش رفته که ی روزی کل دنیا هم پشت عراق بود با اون ایرانی که مثل ی کودک نوپا بود. نتیجه چی شد. ببینین اون 8 سال برا همیشه مارو بیمه کرد وگرنه درسته تجهیزات نظامی ایران مقابل تجهیزاتی که عربستان داره همشم ساخت آمریکا واسراییل چیزی نیست. فقط باور کنیم خدا پشت ماست برامون کافیه و پیشا پیش پیروزی
Germany
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خدایی نه از اون بدبختاییم که طرف داری بیگانه هارو کنم...نه از اونایی که نگاه یه طرفه به توانمندی خودمون داشته باشم
ولی ایرانیه و غیرتش
کل درگیری های منطقه و داعش و اسراییل و اینا فقط واسه اینه ک امریکا بتونه ایرانو سرجاش بشونه(به استناد این ک خوده امریکاییا گفتن کنترل ایران از طریق توافق خیلی کم هزینه تره تا جریانات فعلی!!!!)... اما تا حالا حتی جرات نکردن یه بارم به ایران نزدیک بشن
همون نتانیاهو رو نمیبینین عین... از ایران میترسه... ایران جنگ طلب نیس درست... اما عربستان و وهابیت و اسراییل چی؟؟؟ اونا جنگ طلب نیستن...؟؟؟
والا اگه بخاطر غیرت و شهامت ایرانیا نبود تاحالا صدبااار ایرانو با خاک یکسان کرده بودن این عربای عوضیه شکم پرست... اما ایرانی اجازه نمی دهد
.
.
.
.
حتی به قیمت خونش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
سلام بر رهبرم جانم فدایت ..خودمون خلاصشون می کنیم شما فقط لب تر بفرما .از طرف قوم بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
دیگه زمان جنگ با کلاش و ژ_ س گذشته به فکر خرید تجهیزات جدید باشید تا دیر نشده.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
دوستان بهترین راه غلبه بر احساسات وعقلانی فکر کردنه.جنگ به نفع کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مسلما هر ایرانی به خاکش افتخار میکنه و این حس وطن پرستی در همه دنیا وجود داره.و ما با تمام وجود از خاک و ناموسمون دفاع میکنیم.ولی باید کمی فکر کرد و دچار احساسات و غرور کاذب نشد.باید واقعیتها رو دید.امروز ما باید خیلی توانمند بشیم.خیلی.ما با دنیا در مقایسه نظانی بسیار عقب هستیم.با چند تا ماکت و موشک نمایشی که نمیشه پیروز جنگ بود. کاش دست به دست هم بدیم و سر افرازی کشور رو در تمام زمینه ها ایجاد کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
بچه های بلوچستان آماده ی نبرد با آل یهود(سعود)هستند.زنده باد ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عربستان رقمی نیس که ... ما برای مقابله با اسرائیل و امریکا اماده ایم هیچ ترسی هم نداریم... پس عربستان مقابل اونا هیچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
سلام""اولن دوتا کشور مسلمانن دومن هشیارباشیم. ببینیم چه کسی پشت این قضیه هست ؛خدانکنه. هیچ کشوری دچار جنگ بشه. چون واقعا به پیشرفت 'پسرفت میکنه "به قول بزرگان که میگه:درخت هرچه پربارتر سربه زیر تر'الان هم. ولشون کنیم سعی کنیم با مذاکره نه با جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
زنده باد ایران ایشالله با کارت ملی همراه حاج قاسم میریم حج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
زنده باد ایران ایشالله با کارت ملی همراه حاج قاسم میریم حج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
سلام و درود بر ایران و ایرانی مرگ بر دشمنان ایران.اگه چند تا جغد بفرستیم ملخاشونو بخوره خودشون از گشنگی میمیرن .سردار سلیمانی خسته نباشی .
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ما ایران هستیم ایرانی ایرانی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ایمان قویترین سلاح ماست که آل سعود ندارند حالا بماند فر مانده ی ما سید علی خامنه ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
بابا یه مشت عرب سوسمار خور ارزش مقایسه نداره حیف وقت نیست در مورد این کثافتا صحبت کنیم اونارو یه پخ کنیم شلوارشون زرد میشه .... به نظر من باید حج رو تعطیل کنن تا عربستان به ..ز ..ز بیفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ما مردان میدان عمل هستیم. گوش به فرمان ولایت ایم و در موقع لازم اقدام می کنیم و این را آل سعود خوب می داند که از ترس به دامن آمریکا و اسرائیل پناه برده است.
به خدا سوگند که اگر لازم باشد کل عربستان را گورستان وهابت می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ارتشی، سپاهی، بسیجی، عشایر و همه مردم به فرمان رهبری آماده جهاد است تا این وهابی های آل سعود را نابود کنند. انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خوشحالم که ایرانی هستم وافتخارمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خوشحالم که ایرانی هستم وافتخارمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
بخدا قسم ما شیعیان علی منتظر فرصت هستیم تا انتقام خون امام حسین و یارانش رو بگیریم
لعنت خدا بر آل یهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اصلا نیازی به این همه تجهیزات نیست از تو خود ایران با موشک هایی که داریم میتونیم عربستان رو با خاک یک سان کنیم امریکا هم هیچ کاری نمیتونه بکنه وقتی این بلا رو سرشون اوردیم دیگه هیچ کدوم از این کشورهای حاشیه خلیج فارس جرات قلدری نمیکنه همون هواپیماهای امریکایی که قراره تجهیزات به عربستان برسونن جرات نشستن در فرودگاه رو خواهند داشت؟ وقتی چاه های نفت رو زدیم دیگه پولی براشون میمونه؟ وقتی کشور نا امن شد کسی به زیارت میره سربازانش اگه توان داشتن تا حالا یمن رو گرفته بودن یمن از ایران قوی تره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اصلا نیازی به این همه تجهیزات نیست از تو خود ایران با موشک هایی که داریم میتونیم عربستان رو با خاک یک سان کنیم امریکا هم هیچ کاری نمیتونه بکنه وقتی این بلا رو سرشون اوردیم دیگه هیچ کدوم از این کشورهای حاشیه خلیج فارس جرات قلدری نمیکنه همون هواپیماهای امریکایی که قراره تجهیزات به عربستان برسونن جرات نشستن در فرودگاه رو خواهند داشت؟ وقتی چاه های نفت رو زدیم دیگه پولی براشون میمونه؟ وقتی کشور نا امن شد کسی به زیارت میره سربازانش اگه توان داشتن تا حالا یمن رو گرفته بودن یمن از ایران قوی تره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عربستان مال این حرف ها نیست ما ایرانیم ما غیرت داریم عربها ندارند ما رهبر قدرتمند و دانایی داذیم ما سردار سلیمانی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اخه عربستان چه مورچه ايه كه كله پاچش چي باشه.ولي اگر ايران با عربستان بجنگه.يعني داره با امريكا و اسراييل و فرانسه و المان و تركيه و داعش و...ميجنگه.شما تجهيزات كل اين كشورهارو در نظر بگير بعد با تجهيزات ايران مقايسه كن.نگو فقط عربستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عربها خیلی به ما توهین کردند. وما ایرانی ها خیلی بی ارزه هستیم که هیچ واکنشی نشون نمیدم........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
دوستانی که از پول و قدرت نظامی و حامیان سعودیها حرف میزنند حتما اطلاعات کافی از وضعیت نظامی و مالی و منطقه ای ایران در 8 سال دفاع مقدس ندارند- در اون سالها بعث عراق از چهل و هشت کشور دنیا هم حمایت مالی و هم لجستیکی میشد در مقابل کشور ما که حامیش خدا و امام زمان (عج) و ایمان رزمندگان و امت شریفمان بودند هیچ نداشت که همگی میدونیم که یک وجب از خاک کشورمون هم اشغال نشد در صورتی که فاو رو هم ما گرفته بودیم- وضعیت ما الان که اصلا قابل مقایسه با اون روزها نیست-بصیرت داشته باشیم- لبیک امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
قدرت نظامی ایران به رخ جهان کشیده شده وجرات نگاه چپ به مهد تمدن ایران هیچ کس نداره
وقتش هست تو هر خونه ایرانی چند نوکر وهابی باشه تا هر چه دوست داریم بارش کنیم
منتظر فرمان ولی امر مان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
پس منتظر چی هستین وقت کشور گشایی هس تا سوسمارخورها رامطیع خودکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ازخدامه كه ايران عربستان را شخم بزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ایران قدرت برتر در اسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ایران قدرت برتر در اسیا
Germany
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خونی که در رگه ماست هدیه به رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
من کاری با هیچ چیز و هیچ شخص و هیچ کشوری ندارم، فقط اینو میدونم اگر کسی به خاکم چپ نگاه کنه تا آخرین قطره خونم جلوش می ایستم، یاشاسین ایران،یاشاسین آزربایجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
باسلام؛؛؛ عربستان با این جنگی که در یمن راه انداخته و البته از پس چند گروه یمنی برنیامد!!!!! بهتر بفکر اختلافات داخلی خودشون باش ، شاید ، شاید بعدا بتوانه حداقل یک پاد شاهی جوان برای کشورشون ردیف کنه ، که اینقدر پادشاه پیر و از کار افتاده به قدرت نرسند.. یعنی بیخیال جنگ با ابر قدرتی مثل ایران بزرگ،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ا ی خدا چقدر من مشتاق جنگیدن با این عربستان بدتر از یهود هستم / جنگیدن با آنها برای من شیرین تر از عسل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
عربستان دو تا بمب اتم داره که اگه به سمت ایران شلیک کنه هیچوقت به مرز نمیرسه اما اگه توی خلیج فارس منحدم بشه محیط زیست اونجا داغون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
تجهیزات + ایمان راسخ رزمندگان+غیرت+شجاعت +علم + تدبیر= ایرانی+ پیروزی
بنظرشما عربستان کدو ماز این شاخصهارا واقعا داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
اگه رهبرم دستور بده سر همه ی مزدور های عرب رو براش میارم .فقط کافیه دستور بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
ایران و ایرانی شهادت طلب است که همین بزرگترین سلاح مبارزه با هر رژیم جنایتکاری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
کی انروز میرسه که ما از دست این سعو دی ها راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
البته فقط این دو کشور و مقدار تسلیحات اونا ملاک نیست. ایران از جانب روسیه و توانمندی روس ها و عربستان از جانب آمریکا و قدرت آمریکا باید مقایسه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
این ها پیش کش ابرقدرتها است با دست خالی این در مقابل فرزندان این مرز و بوم عدی نیستند چون عشق مردم شهادت است چه چیزی بالاتر از ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود

لبیک یا خامنــــــــــــــــــــه ای

جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه
۱۲
آخرین اخبار