در دیدار سردار نقدی با خانواده غضنفر رکن آبادی مطرح شد:

لزوم پیگیری وضعیت سفیر سابق ایران در لبنان/ فاجعه منا عمدی بود

در دیدار سردار نقدی با خانواده غضنفر رکن آبادی بر پیگیری وضعیت سفیر سابق ایران در لبنان و مشاهده یک سند عینی تاکید شد.

لزوم پیگیری وضعیت سفیر سابق ایران در لبنان/ فاجعه منا عمدی بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده غضنفر رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در منزل رکن آبادی انجام شد اظهار داشت: یک تیم جهت پیگیری وضعیت غضنفر رکن آبادی به کار خواهیم گرفت و باید تیمی تشکیل شود تا خانواده‌ها حق خود را بتوانند بستانند.

وی با اشاره به تذکر راه‌گشای رهبری به سعودی‌ها و لزوم احقاق حق جان باختگان فاجعه منا گفت: خون‌هایی که ریخته شده ساست حتماً یک بیداری بزرگ را به همراه خواهد داشت که البته عربستان به دست آمریکا و اسرائیل اداره می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ویژگی‌های سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران و تشریح ابعاد کاری او عنوان داشت: دغدغه رکن آبادی مسئولیت نبود و وی اهداف والای انقلاب را پیگیری می‌کرد و ما به صراحت اعلام کردیم که آمادگی لازم برای همکاری در زمینه شناسایی پیکر جان باختگان را داریم.

سردار نقدی با اشاره به اهمیت پیگیری موضوع حجاج ایرانی و خصوصاً غضنفر رکن آبادی عنوان داشت: تا زمانی که سند عینی درباره رکن آبادی به دست نیامده نباید دست از کار برداریم و باید تا پایان مسیر شناسایی انجام شود و همچنین فاجعه منا ریشه یابی گردیده و علل و عوامل آن شناسایی شوند.

وی گفت: فاجعه منا نشان‌دهنده بی کفایتی، بی لیاقتی و بی درایتی سعودی‌ها است و البته با اقداماتی که سعودی‌ها انجام می‌دهند احساس می‌شود که این یک اقدام عامدانه باشد.

در ادامه این گفتگو مرتضی رکن آبادی برادر غضنفر رکن آبادی با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت برادرش و این که تا آخرین لحظه ای که از او خبر داشتند در چه وضعیتی بود عنوان داشت: البته بعداً توصیه‌هایی به برادرم می‌شد که دشمنان در آسمان‌ها به دنبال شما می‌گردند که البته برادرم پاسخ می‌داد بنده یک بسیجی و رزمنده هستم و تا خدا اراده نکند شهید نمی‌شوم و دکتر رکن آبادی راه خود را می‌دانست.

وی گفت: هیچ سندی دال بر شهادت برادرم وجود ندارد و ایشان مفقود هستند.

در ادامه گفتگوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده غضنفر رکن آبادی، دختر سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به ویژگی‌های پدر گفت: پدرم حجم کار سنگینی بر عهده داشت و ایشان به وظایفی که به او محول می‌شد عمل می‌کرد.

در ادامه این گفتگو همسر غضنفر رکن آبادی با برشمردن خصوصیات شوهرش گفت: همسرم به دنبال پست و مقام نبود و همه به دنبال پیگیری وضعیت او و دعاگو نیز هستیم.

در پایان گفتگو سردار نقدی با خانواده غضنفر رکن آبادی یکی از همکاران سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به ویژگی‌های غضنفر رکن آبادی تاکید کرد: او بیست ساعت در روز کار می‌کرد و بسیار متواضع و متدین بود و وقتی از او می‌پرسیدیم که چرا این قدر کار می‌کنی می‌گفت : مگر کار کردن برای نظام خستگی دارد؟

گفتنی است در این دیدار بر پیگیری وضعیت نهایی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان تاکید شد و راهکاری نیز در این زمینه مطرح گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رکن آبادی ، خانواده ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۴:۴۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
باعرض سلام خدمت خانواده محترم جناب اقای دکتر رکن ابادی بنده از نزدیک شاهد خدمات صادقانه اقای رکن ابادی در لبنان بودم و با این که بنده یک هموطن ایشان بودم و هیچ شناختی از بنده نداشتند زمانی نیاز به کمک داشتم به بنده لطف ومرحمتی فرمودند. از خدای متعال عاجزانه خواستارم به ایشان سلامتی وطول عمر مرحمت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۰:۴۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
باسلام خدمت خانواده محترم و عزیز آقای رکن آبادی، انشا الله که آقای رکن آبادی درسلامتی کامل باشن، من وگل ملت برای سلامتيش دعا میکنیم
آخرین اخبار