یاسوج ؛

افتتاح اولین جشنواره مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، خبرنگاران و فعالان رسانه ای این استان در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این جشنواره و نمایشگاه مهمترین اهداف برگزاری آنها را ارتقای سطح کیفی مطبوعات و رسانه های این استان و افزایش شناخت جایگاه و اهمیت رسانه ها و مطبوعات بین مسوولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم استان اعلام کرد.

رضا دهبانی پور گفت: این جشنواره و نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظر، هم اندیشی، تعامل و رقابت سازتده اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: امید است برگزاری این جشنواره و نمایشگاه مقدمه ای برای برگزاری هر چه مطلوبتر آنها در سال های آینده در یاسوج و یا سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد باشد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: فراخوان این جشنواره و نمایشگاه سه ماه قبل اعلام و بیش از 130 اثر از سوی اصحاب قلم استان در 11 موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رضا خردمند افزود: آثار رسیده به این جشنواره و نمایشگاه در حال بررسی از سوی سه داور برجسته حوزه مطبوعات و رسانه از کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: از مجموع بیش از 130 اثر رسیده به این جشنواره و نمایشگاه 22 اثر در 11 موضوع برگزیده و در مراسم اختتامیه از پدیدآورندگان آنها تجلیل خواهد شد.

خردمند اظهار کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره و نمایشگاه  از ساعت 10 صبح پنجشنبه 16 مهر 94 و با حضور علی احمدی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی، خبرنگاران و فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون سه روزنامه، 16 هفته نامه، 10 دو هفته نامه، هشت ماهنامه، شش فصلنامه، چهار دو فصلنامه و 15 سایت خبری مجوز دار در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام /س
برچسب ها: نمایشگاه ، مطبوعات ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.