شهرکرد؛

داوری آثار رسیده به جشنواره و نمایشگاه مطبوعات چهارمحال و بختیاری

270 اثر رسیده به ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان چهارمحال و بختیاری به مرحله داوری ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال 270 اثر رسیده به ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی این استان به مرحله داوری خبر داد.

جواد کارگران گفت: این جشنواره و نمایشگاه استانی، همزمان با 17 مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در شهرکرد برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت و ارتقای کمی و کیفی مطبوعات و خبرگزاری ها، افزایش تعامل مردم و مسئولان با مطبوعات و معرفی و تقدیر از فعالان و برترین های این عرصه برشمرد.

کارگران با بیان اینکه 18 تیرماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اعلام شده بود، افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، مربوط به فاصله زمانی اول فروردین 93 تا اول خرداد امسال است.

استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر، دارای 51 نشریه است که شامل 7 دو فصلنامه، 10 فصلنامه، 13 ماهنامه، 9 دو هفته نامه، 11 هفته نامه و یک روزنامه می باشد و 16 خبرگزاری هم در حوزه اطلاع رسانی در این استان نقش دارند.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف، به شهادت رسید.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.