شهرکرد؛

باران روز گذشته در شهرکرد خسارت نداشت

باران شدید رگباری روز گذشته در شهرکرد خسارت نداشت و تنها موجب آبگرفتگی معابر بویژه در بخش های جنوبی شهر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: بارش شدید باران عصر روز گذشته (سه شنبه 30 تیر 94) در شهرکرد مرکز این استان خسارت نداشت و تنها موجب آبگرفتگی معابر بویژه در بخش های جنوبی شهر شد.

ستار فرهادی با اشاره به فراگیری دامنه بارش های روز گذشته در سراسر استان افزود: بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه های سورشجان و شهرکرد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بارش شدید باران بعدازظهر روز گذشته و وقوع سیلاب در کوهرنگ که تا شب نیز ادامه داشت، به 40 تا 50 خانوار عشایری شهرستان خسارت وارد کرد و باعث زخمی شدن 2 نفر از عشایر و تلف شدن بیش از 200 رأس از دام های آنان شد.

فرهادی یادآور شد: در پی بارش های 48 ساعت گذشته، هفت اکیپ ستاد مدیریت بحران در مناطق احتمال وقوع سیلاب، آماده باش و فعال بود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه طبق پیش بینی انجام شده، امروز و فردا (چهارشنبه و پنج شنبه) نیز شاهد بارش باران و احتمالاً وقوع سیلاب بویژه در بعدازظهر امروز در نقاط مختلف استان خواهیم بود، از گردشگران، دامداران، کشاورزان و عشایر خواست ضمن توجه جدی به رعایت نکات ایمنی، از حضور، برپایی چادر، اسکان و چرای دام در کنار رودخانه ها، مسیل ها، ارتفاعات و نقاطی که احتمال جریان سیلاب وجود دارد، اکیداً خودداری کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر عبور امواج ضعیف از فراز منطقه طی سه روز آینده است که در بعدازظهرها افزایش ابر، وزش باد، بارش های رگباری و رعد و برق را به دنبال دارد.

این پیش بینی می افزاید: بارش ها طی 48 ساعت آینده در قسمت های جنوب شرق و شمال غرب استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

اداره کل هواشناسی، همچنین هوای چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت آینده را کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.