مرکز فرماندهی داعش، هدف حملات هوایی روسیه

روسیه با انتشار بیانیه‌ای از نابودی اردوگاه‌های آموزشی و مرکز فرماندهی داعش در سوریه پس از بمباران امروز جنگنده‌های روسی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد جنگنده این کشور امروز 12 هدف مرتبط با گروه تروریستی داعش را بمباران کردند.

براساس بیانیه وزارت دفاع روسیه ، این هواپیماها به اهدافی در مناطق اطراف شهر دیرالزور و همچنین در استان های دمشق ،‌ادلب و لاذقیه حمله کردند.

وزارت دفاع روسیه تصریح کرد هواپیماهای روسی با حدود 20 سورت پرواز ، « تاسیسات تدارکاتی ،‌مراکز فرماندهی ،‌اردوگاه های آموزشی و پایگاه های متعلق به داعش » را هدف قرار دادند.

این منبع افزود:« در منطقه دیرالزور ، هواپیماهای جنگی بمب‌های سنگرشکن را برای نابود کردن دو مرکز داعش فرو ریختند.»

داعش حدود نیمی از استان دیرالزور را در کنترل خود دارد و با نیروهای حکومت سوریه برای به دست آوردن کنترل فرودگاه نظامی که در نزدیکی این شهر قرار دارد مبارزه می کند.

همچنین مقامات مسکو  از حمله هواپیماهای این کشور به تروریست‌های داعش و یک کارگاه تولید تسلیحات در منطقه "غوطه" در شرق دمشق خبر دادند.

براساس این بیانیه ،در استان ادلب ( شمال غربی ) ، سه اردوگاه داعش هدف قرار گرفت. یکی از این اردوگاه ها مملو از جنگجویان خارجی بود.

بنابراعلام مسکو ، در استان ساحلی لاذقیه ،‌حمله ای به یکی از پایگاه های مستحکم داعش صورت. با این وجود، بیانیه وزارت دفاع روسیه به حملات در نزدیکی "تدمر"اشاره ای نمی کند.

پیشتر ارتش روسیه خبر بمباران مواضع داعش به وسیله هواپیماهای این کشور در اطراف شهر تدمر را تکذیب کرده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار