زاهدان؛

آغاز بیست و پنجمین جشنواره استانی تئاتر سیستان و بلوچستان

بیست و پنجمین جشنواره استانی تئاتر سیستان و بلوچستان از امروز به مدت سه روز در زاهدان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگارخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاراناز زاهدان؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: هشت اثر برتر نمایشی هنرمندان استان از شهرستان های زاهدان، زابل و ایرانشهر در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود که نخستین نمایش به نام «شلوار نخست وزیر» به کارگردانی مسعود نوری از زاهدان است.

حمیدرضا سلیمانی افزود: در مدت برگزاری این جشنواره هفت اثر نمایشی دیگر شامل نمایشنامه بیوه های غمگین سالار جنگ به کارگردانی رامین رخ فروز از زاهدان، منطقه صفر به کارگردانی روح الله کیخا از زاهدان، پاییز بهارگاه به کارگردانی صادق سهرابی از ایرانشهر و زنان آفتاب به کارگردانی احمد گل بیگی از زابل به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: خشکسالی و دروغ به کارگردانی حمید کمیلی خواه، تارا به کارگردانی مهدی تقی زاده و کمدی ارتفاعات به کارگردانی مجتبی رضایی از دیگر آثار اجرایی در این جشنواره است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: این آثار در دو محل فرهنگسرای جوان تالار زنده یاد فاضلی و سرسرای نمایش اشراق زاهدان روی صحنه می روند تا با نظر چهار داور استانی و ملی، دو اثر برتر انتخاب و به دبیرخانه بین المللی تئاتر فجر معرفی شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.