سیستان وبلوچستان؛

کاهش 12درصدی تصادفات منجربه فوت درمحور های جنوب سیستان وبلوچستان

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همکاری خوب رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حضور فیزیکی پلیس در محورها موجب کاهش 12درصدی تصادفات منجر فوت در شش ماه نخست امسال شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: سیستان و بلوچستان دارای بیش از 18 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است به طوری که 12هزار کیلومتر این راه ها در حوزه پلیس راه جنوب استان واقع شده است.

وی با تاکید بر رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیر مجاز در جاده ها گفت: بیشترین علل تصادفات در محورهای جنوب استان سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده است.

فرمانده پلیس راه جنوب استان به رانندگان توصیه کرد: برای داشتن سفری ایمن، قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی یکی از عمده مشکلات راه های جنوب استان را دو طرفه بودن و در عین حال کم عرض بودن آن ها ذکر کرد و گفت: در حوزه جنوب استان تنها 28 کیلومتر راه یک طرفه وجود دارد و بیشتر تصادفات بصورت رخ به رخ در راه های دو طرفه صورت می گیرد.

سرهنگ کورسی از نصب دوربین های کنترل سرعت در محورهای جنوب استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: نصب این دوربین ها در رعایت بیشتر و بهتر قوانین رانندگی توسط رانندگان بسیار موثر خواهد بود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کاهش ، 12درصدی ، تصادف ، منجر ، به فوت ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.