برخوردهای مخالفان برجام در شان مجلس و مردم نبود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حواشی روز یکشنبه مجلس در خلال تصویب کلیات برجام گفت: بروز چنین برخوردهایی از سوی مخالفان در شان مجلس، تیم مذاکره کننده و مردم نبود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری خامکانی در رابطه با تصویب کلیات برجام در مجلس اظهار کرد: خوشبختانه مذاکرات با اشراف کامل و در چارچوبی که نظام مشخص کرده بود انجام شد و به نتیجه رسید.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری بارها بر کار تیم مذاکره کننده ایران صحه گذاشته‌اند، افزود: ایشان بارها تیم مذاکره ما را افرادی انقلابی، شجاع، متدین و مورد اعتماد خطاب کرده‌اند.

امیری با اشاره به این که روز گذشته در مجلس نقشه راه توافق مورد بررسی قرار گرفت بیان کرد: در واقع نحوه اجرای این توافق‌نامه در دستور کار مجلس قرار گرفت و کلیات آن بررسی شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در بررسی برجام، مجلس با یک چالش روبرو شد در حالی که انتظار می‌رفت وقتی طرحی به صورت کارشناسی در حال بررسی است، شاهد چنین صحنه‌هایی نباشد.

امیری افزود: ما انتظار رفتارها و صحبت‌های این چنینی را از سوی نمایندگان مخالف نداشتیم چرا که طبق روال تعدادی مخالف و موافق ثبت‌نام کرده بودند که به قید قرعه از هر گروه بایستی سه نفر به ایراد سخن می‌پرداختند و نماینده دولت هم توضیحاتی ارائه می‌کرد و بعداً رای‌گیری می‌شد.

وی تصریح کرد: هر چند که من از نزدیک شاهد صحبت‌های برخی نمایندگان نبودم اما بعداً متوجه رفتارهای دور از انتظار مخالفان شدم که جای گلایه است چرا که در شان مجلس، تیم مذاکره کننده و مردم نبود که چنین برخوردهایی در صحن علنی انجام شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورتی که پیشنهادی از سوی کمیسیون‌ها باشد مطرح و سه‌شنبه همراه با جزئیات برجام بررسی خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.