عذرخواهی مهران غفوریان از عرب زبانان

مهران غفوریان با انتشار پست اینستاگرامی به سوءتفاهم پیش آمده برای هموطنان عرب زبان پایان داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران غفوریان با انتشار فیلمی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از همه هموطنان عرب زبان عذرخواهی کرده است.

پایان سوءتفاهم مهران غفوریان و عرب زبانان ایرانی

وی در این پست نوشت: "من امیدوارم که این فیلم باعث پایان سوء تفاهم ها برای هموطنان عزیز عرب زبان هایمان باشد انشالله که بر تمام این حواشی اخیر بسنده کند من مخلص تمام هموطنانم هستم یا علی."

غفوریان در این فیلم می‌گوید که مصاحبه‌ی تصویری‌اش بد انتقال یافته و منعکس شده؛ " من از همه عرب‌زبان‌های عزیر و دوست داشتنی مملکتم عذرخواهی می‌کنم و خاک پای همه آن‌ها هستم."


منبع: خبرآنلاین
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۵
با سلام خدمت آقای مهران غفوریان

جناب اقای مهران غفوریان می خواستم فقط بدانی که ما عربها به همان اندازه که قلب بزرگ ، متعصب همراه با حقانیت و همینطور با غیرتی داریم به همان اندازه هم دل رحم و رئوف و مهربان هستیم که وقتی کسی در مقابل اشتباهی که مرتکب شده اعتراف به اشتباه کند و عذر خواهی را انجام دهد زود دلمان نرم میشود و قسمت رافت دلمان فعال میشود. ولی ناگفته نماند که هوش ما طوری ایست که میفهمیم کسی که دارد عذر خواهی میکند واقعا از ته دلش هست یا قصد فریب ما را دارد که در اینصورت و با مشاهده اینچنین صحنه ای بیشتر از قبل ناراحت و عصبی میشویم. در کل مهربانی و منطق تربیت ماست که بخشنده بودن از تعالیمی است که در بچگی از پدرانمان می آموزیم. ولی نباید کسی از این شخصیت ما سوءاستفاده کند و حرف دلش را بزند و بعد با یک ببخشید به خیالش مشکل حل شده. نهایتا باید بگم که جناب غفوریان کلا اگر با کسی یا کشوری مشکل داری اسم آن شخص یا کشورو یا به نوعی طرف مقابلت که به قول خودت عربستان است را بیاور و از کلمه عربها برای توهین به یک کشور استفاده نکن تا بعدا کار به سوءتفاهم و رفع آن نکشد.حرف زیاااااااااد است ولی در اینجا نمیگنجد. خدا حافظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
ما ایرانی ها خیلی با حالیم هرکاری و هر حرفی را که دلمان میخواهد میزنیم تا دلمان خنک شود بعد برای آرام کردن اوضاع با یک ببخشید و .... سرو نه آن را هم میاریم .
Germany
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی