زاهدان؛

امنیت پایه و اساس رشد و بالندگی جامعه

حجت السلام والمسلمین علوی در سفربه زاهدان امنیت را پایه و اساس رشد و بالندگی ،شکوفایی، فرهنگ، آموزش، اقتصادو سیاست در جامعه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری سیستان وبلوچستان با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) به فلسفه قیام عاشورایی اشاره کرد و عظمت فلسفه ماندگاری قیام عاشورا را فکر، نگرش و بینش امام حسین (ع) در نحوه برخورد با یزیدیان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی قیام کربلا را سرشار از درس و عبرت دانست و خطاب به مدیران گفت: هرکاری که انجام می دهید باید در چهارچوب شرع اسلام باشد.

وی برقراری امنیت را پایه و اساس رشد و بالندگی و شکوفایی فرهنگ، آموزش، اقتصاد، سیاست در جامعه عنوان کردو خاطرنشان ساخت: سازندگی و حرکت در جامعه در سایه امنیت همراه با نشاط صورت می گیرد.

وزیر اطلاعات امنیت به وجودآمده در سیستان و بلوچستان را در گرو وحدت مسئولان، مردم، نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی عنوان کرد و بر وحدت و همدلی اقوام و مذاهب تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان هم در این جلسه گفت: باهمدلی وهمزبانی ضریب امنیتی در استان رشد و بالندگی داشته است.

آیت الله سلیمانی افزود:در سیستان وبلوچستان مسئولان باهمدلی و ارتباط خوب با مردم تحرکات دشمنان را در آن سوی مرز خنثی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) از سوی دشمنان اسلام تهدید شده ایم اما مجالس عزادراری  شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) ازسال های قبل با شکوه تر در حال برگزاری است.

استاندار سیستان و بلوچستان هم دراین جلسه با برشمردن طرح های بزرگ در حال اجرا در استان گفت: با نگاه بلندی که از سوی رهبری مسئولان نظام به استان است ما امیدواریم درسایه امنیت بوجود آمده در منطقه شاهد بهره برداری از این پروژه های بزرگ باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروزبا توجه به امنیت موجود در منطقه بستر برای اجرای بزرگترین طرحها و سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی در استان فراهم شده است.

مولوی اسماعیل زهی امام جمعه مسجدمکی زاهدان هم در این جلسه با تاکید برجلوگیری از افراط گرایی در جامعه  خاطرنشان کرد همه اقوام و مذاهب با در پیش گرفتن اعتدال به توسعه استان کمک کنند.

دکتر کاشانی یکی از نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از مسئولان امنیتی خواست تا با احترام به مردم به کرامت انسانی آنها ارزش قائل شوند.

وی مشارکت مردم و توجه به کرامت انسانی را با استفاده از ظرفیت های بزرگان و ریش سفیدان ضروری عنوان کرد.

گفتنی است وزیر اطلاعات دربدو ورود خود به زاهدان ابتدا به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان رفت.

از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین علوی در زاهدان شرکت در  شورای تامین استان است.

انتهای پیام/ب

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.