سرهنگ محسن محبی در نشست خبری اعلام کرد:

گوشی هوشمند برای مسئولین ممنوع!!

سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل آگاه‌سازی و فرهنگسازی در بین مردم هدف اصلی و برجسته ما است.

اعلام برنامه‌های پدافند غیرعامل / گوشی‌های هوشمند تهدیدآفرین استبه گزارش خبرنگار اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ پاسدار محسن محبی معاون توسعه فرهنگی و سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست خبری با تشریح برنامه‌های این سازمان گفت: بر اساس دستورالعمل هفته پدافند غیرعامل که به امضای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رسیده به همه دستگاه‌های کشوری و لشگری ابلاغ شده تمامی آن چه در سازمان‌ها باید در این راستا انجام گیرد، قید شده است.

وی با اشاره به اهداف کلی سازمان پدافند غیرعامل عنوان داشت: گفتمان‌سازی و فرهنگسازی در سطح جامعه، ضرورت‌ها و کارکردهای پدافند غیرعامل، آگاه‌سازی مردم به وسیله ارائه گزارش از سوی سازمان‌ها و همچنین مشارکت نخبگان برای رفع نیازهای جامعه از اهداف ترسیم شده سازمان پدافند غیرعامل است.

سرهنگ محبی برجسته‌ترین بخش از این اهداف را گفتمان‌سازی و فرهنگسازی دانست و تصریح کرد: در این حوزه با ورود جدی در زمینه تولیدات رسانه‌ای همچون سریال، تیزر و کلیپ است با همکاری صداوسیما نسبت به این امر اقدام کنیم.

وی همچنین به بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان و همکاری با صداوسیما اشاره کرد و ادامه داد: در همین رابطه در طول ایام هفته پدافند غیرعامل با حضور کارشناسان و همچنین ریاست محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور؛ سردار سرتیپ جلالی برنامه‌های گوناگونی از رسانه ملی به سمع و نظر مردم خواهد رسید و به همین منظور 30 کارشناس برای رادیو و 30 کارشناس هم برای تلویزیون انتخاب شده و به صداوسیما معرفی شده‌اند.

معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته پدافند غیرعامل به تشریح آنان پرداخت و گفت: به طور کلی برنامه‌های ما در سطح ملی، دستگاهی و استانی تشکیل شده است. در سطح ملی واحدهای ستادی و قرارگاه‌های تخصصی که حوزه آن کشوری است و اقدامات متناسب را انجام خواهند داد و در سطح دستگاهی به انواع گوناگون مسئولینی را به سازمان پدافند غیرعامل در دستگاه‌های خود انتخاب کرده است که در سطح نظارتی یکی از معاونین ادارات این مسئولیت را برعهده داشته و در سطح استانی هم استانداران هر استان یک نفر را عنوان مدیرکل پدافند آن منصوب کرده‌اند و نیز شخص استاندار به عنوان رئیس شورای پدافند غیرعامل همان استان به فعالیت در همین زمینه می‌پردازد.

سرهنگ محسن محبی در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به سوالی پیرامون فعالیت‌های این سازمان در حوزه سایبری و همچنین نظر سازمان پدافند غیرعامل پیرامون گوشی‌های هوشمند پاسخ داد: از نظر ما گوشی‌های هوشمند تهدیدآفرین است و این تهدید هم مسئولین و هم مردم را شامل می‌شود لذا مردم و مسئولان همگی در استفاده از آن‌ها باید دقت و توجه کافی داشته باشد.

وی همچنین به تولید ضد بدافزارهای ملی اشاره کرد و بیان داشت: این ضد بدافزارها توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور تولید شده که ما امیدواریم در اختیار سازمان‌ها و نهادها قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.