با کاراکتر های عجیب اصحاب اخدود آشنا شوید + تصاویر

جدیدترین تصاویر و آنونس ۱۵ ثانیه‌ای فیلم سینمایی «بازگشت» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با رونمایی از جدیدترین تصاویر و آنونس ۱۵ ثانیه‌ای فیلم سینمایی «بازگشت»، جامعه ی انیمیشن کشور برگ برنده خود را برای جشنواره های داخلی و خارجی و اکران جهانی رو کرد.

احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج با انتشار تصاویری از سوّمین پروژه سنگین سینمایی این سازمان در صفحه‌ی اینستاگرام خود، نوید تولید چهار اثر سینمایی را تا پایان امسال و در کنار سایر تولیدات سریال، مستند و پویانمایی این سازمان داده است.

با کاراکتر های عجیب اصحاب اخدود آشنا شوید + تصاویر

همزمان با انتشار تصاویر جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج که فیلم سینمایی «بازگشت» نام دارد و بنا به گفته ی حسنی تولید پیچیده ی آن قریب به دو سال و نیم زمان برده است، یادداشتی نیز منتشر شده که در ادامه می آید:

قرار نبود این صفحه به جای تصاویر و احوال خصوصی و حرف‌های خودمانی، تبدیل به محل رونمایی از آثار جدید دنیای هنر و رسانه شود، ولی در این آب و هوای خرابِ حوزه ی فرهنگ و برهوتِ تولیدات ناب، مگر چاره ای دیگری هم جز این می ماند؟! فعلاً بگذریم.

«بازگشت»، این عنوانِ تازه ترین فیلم سینمایی است که دنیای کارتون و انیمیشن را مبهوت و متوجّه مهارت و تکنیک رو به جلوی جوانان سرزمینم خواهد کرد. اثری منحصر به فرد که قریب به دو سال و نیم نگارش و تولید آن زمان برده و الهام گرفته از قصه ای قرآنی است که از آن به عنوان «اصحاب اخدود» یاد می شود.

با کاراکتر های عجیب اصحاب اخدود آشنا شوید + تصاویر

قصه‌ای تکان دهنده که اولین هولوکاست و قتل عام و نابودیِ بشر را به دست آبا و اجداد جنایتکارِ بنی صهیون علیه موحّدین و مسیحیان در دامنه ی درّه ای هولناک از شهر تاریخی «نَجران» در شبه جزیره ی عربستان و هم مرز با کشور یمن به تصویر می کشد.

«بازگشت» سوّمین محصول سینمایی از چهار پروژه ای است که در سال جاری توسط سازمان اوج روانه ی پرده نقره ای سینماها و احتمالاً جشنواره های داخلی و خارجی خواهد کرد. به عنوان کسی که جدیدترین آثار حوزه ی هنر و رسانه ی داخل و خارج از کشور را رصد می کند، می گویم می توان امیدوار بود که شاهد محصولی متفاوت و به لحاظ فرم و تکنیک، یک سر و گردن بالاتر از آنچه تاکنون در حوزه ی پویانمایی کشور دیده ایم، باشیم.

با کاراکتر های عجیب اصحاب اخدود آشنا شوید + تصاویر

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.




منبع: سوره سینما

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار