برخورداری افراد حقیقی شرکت‌های دانش‌بنیان ‌از تخفیف ویژه

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از برخورداری افراد حقیقی شرکت‌های دانش‌بنیان ‌از تخفیف ویژه ‌خبر داد.

رضا‌ اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: به تازگی امکانی ‌در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری فراهم شده تا افراد حقیقی شرکت‌های دانش بنیان بتوانند ‌از خدمات آزمایشگاهی تحت پوشش این مرکز با تخفیف‌های ویژه استفاده کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: از این‌ رو با افزایش سطح‌ گسترده و کیفیت تسهیلات و خدمات آزمایشگاهی، تسهیلات گوناگونی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

اسدی‌فرد با اشاره به نحوه بهره‌مندی ‌از خدمات ‌و تسهیلات تصریح کرد: پژوهشگران فعال ‌در مراکز تحقیقاتی خصوصی و پژوهشگران عمومی از تسهیلات آزمایشگاهی طرح‌های پژوهشی ‌و تحقیقاتی مختلف که در سال 94 ارائه می‌شود بهره‌مند می‌شوند تسهیلات‌ عمومی از آن دسته ‌تسهیلاتی‌ است که همه متقاضیان خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی می‌توانند از آن استفاده کنند و ‌در قالب این طرح عمومی تخفیف متقاضیان به میزان 15 درصد می‌باشد. ‌و در مجموع تا سقف یک میلیون تخفیف می‌گیرند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌هاس راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: شرکت‌های تأیید شده توسط کار‌گروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی می‌توانند از تخفیف 50 درصدی خدمات آزمایشگاهی ‌و در مجموع تا سقف 2 میلیون تا پایان سال جاری‌ استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا‌کنون 435 فرد حقیقی و 12 شرکت دانش‌بنیان برای استفاده از تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند ‌و از این خدمات آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بهره‌مند می‌شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار