فلسطینیان در فیس بوک خشم صهیونیست را برانگیختند

فلسطینیان اینبار در فضای مجازی فریاد رژیم غاصب صهیونیست را بلند کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 20هزار اسرائیلی شکایات خود را علیه صفحات و پست های فلسطینیان در شبکه اجتماعی فیس بوک که بستر را برای جذب و آموزش نیروها جهت حملات ضد صهیونیستی فراهم می کند ارائه کردند.

این گروه صهیونیستی نه تنها به دنبال حذف صفحات ضد اسرائیلی است بلکه در ادامه درخواست نظارت بهتر و مسدود کردن ویدئوهایی که عامل تشویق حملات ضد اسرائیلی هستند را داشتند.


روند این شکایت در دادگاه نیویورک همچنان ادامه دارد و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

فیس بوک پست های فلسطینیان را بلاک کرد

در این راستا مصطفی قلی زاده کارشناس مسایل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه با گسترش وسایل ارتباط جمعی به خصوص شبکه های اجتماعی مردم اکثر نقاط جهان خواسته های خود را در کف خیابان ها جستجو نمی کنند بلکه با عضویت در این شبکه ها دست به فعالیت هایی برای احقاق حقوق خود می زندد.

وی با تاکید بر اینکه مردم مظلوم فلسطین از این قاعده مستثنی نیستند، گفت: از شروف انتفاضه سوم با جوانان فلسطینی با گسترده کردن فعالیت های خود و ایجاد هشتگ هایی سعی بر رساندن صدای مظلومیت خود به اکثر نقاط جهان رت دترند.

این کارشناس مسایل خاورمیانه افزود: رژیم صهیونیستی به این امر واقف شده و با اعمال نفوذی که بر مارک زاکربرگ موسس فیس بوک دارد اقدام بر فیلتر کردن برخی پست های فیس بوکی شهروندان فلسطینی کرده اند.

فلسطینیان در فیس بوک خشم صهیونیست را برانگیختند

قلی زاده با بیان اینکه فیلتر کردن پست های فلسطینی ها در فیس بوک هیچ تاثیری بر روند رساندن صدای مظلوم آنها ندارد ، افزود: با وجود شبکه های موبایلی بسیار این شهروندان می توانند از این طریق جنایات رژیم صهیونیستی را بر مردم آزادی خواه جهان نشان دهند.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان تصریح کرد: با وجود اینکه این رژیم در فضای مجازی با انتشار تصاویر و پست هایی سعی در نشان دادن چهره موجه از خود  است ولی در فروردین امسال بود که از سوی سازمان ملل متحد  در صدر کشورهای ناقض حقوق بشر قرار گرفت و چهار قطعنامه در محکومیت اسراییل توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد صادر شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


گزارش از هانیه میرزاهدایتی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار