اعتراف مقام آمریکایی به سوءاستفاده جنسی از پسر نوجوان و پرداخت حق‌السکوت

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراف کرد برای برملا نشدن سوء رفتار جنسی‌اش، حق‌السکوت پرداخت کرده است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، «دنیس هسترت،» رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، امروز (چهارشنبه) اعتراف کرد برای برملا نشدن رسوایی اخلاقی‌اش در زمان تدریس در  دبیرستان «یورک‌ویل»، به یکی از مسئولان این مدرسه، 1.7 میلیون دلار به‌عنوان حق‌السکوت پرداخته است. هسترت 73 ساله زمانیکه در مدرسه «یورک‌ویل» به عنوان معلم و مربی کشتی کار می‌کرد، به‌کرات «استفن،» یکی از شاگردان پسر خود را مورد سوء‌استفاده جنسی قرار می‌داده است.  

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده هسترت به‌اتهام پرداخت حق‌السکوت، امروز صبح برگزار شد. دادستان‌ها از دادگاه برای متهم  تقاضای 6ماه حبس کرده‌اند. مسئولان دادگاه از افشای نام و هویت فردی که از هسترت حق‌السکوت گرفته است و همچنین جزئیات اعمال شنیع و غیراخلاقی این سیاستمدار، خودداری کردند.  

پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) 14 خرداد سال جاری از خواهر «استفن،» درباره سوء‌استفاده جنسی هسترت از برادرش که سال 1995 درگذشت، بازجویی کرد. خواهر استفن می‌گوید برادرش پیش از مرگ به او گفته تمام سال‌هایی که در دبیرستان «یورک‌ویل» در شهر «ایلینویز» درس می‌خواند، مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گرفت. 
 
هسترت عضو حزب جمهوری‌خواه آمریکاست است و از سال 1999 تا 2007 ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را بر عهده داشت.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار