بازیکنانی که بیشترین حضور را در مستطیل سبز داشتند

درصدد هستیم تا بازیکنان را در سه دوره گذشته مورد بررسی قرار دهیم و متوجه شویم کدام یک از بازیکنان بیشترین بازی و بیشترین حضور را در مستطیل سبز داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال که در ابتدای هر فصل به تیم‌های مختلف جذب می‌شوند در نظر دارند که بیشترین بازی را بابت وجه به صلاح‌دید سرمربی برای تیم انجام دهند، اما در این میان برخی بازیکنان هستند که بیشتر وقت‌شان بر روی نیمکت می‌گذرد یعنی به عبارتی نیمکت‌نشین می‌شوند و برخی بازیکنان هستند که بیشترین بازی را برای تیم خود به نمایش می‌گذارند، درصدد هستیم تا بازیکنان را در سه دوره گذشته مورد بررسی قرار دهیم و متوجه شویم کدام یک از بازیکنان بیشترین بازی و بیشترین حضور را در مستطیل سبز داشته‌اند.
 
*بیشترین حضور مستطیل سبز لیگ 92-93
 
1- وریا غفوری، بازیکن میانی تیم فوتبال نفت تهران در لیگ سیزدهم 2700 دقیقه برای تیم خود به میدان رفته و این بازیکن با توجه به 2700 دقیقه بیشترین حضور در لیگ سیزدهم را داشته و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
2- نیلسون کورئا، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ سیزدهم 2700 دقیقه برای تیم خود به میدان رفته و این بازیکن توانسته جایگاه دوم را از لحاظ بیشترین حضور در مستطیل سبز را از آن خود کند.
 
3- سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ سیزدهم هم توانسته با 2700 دقیقه بیشترین حضور در زمین بازی را داشته باشد و این دروازه‌بان در میان دیگر بازیکنان توانسته جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.
 
4- سجاد شهباز‌زاده، مهاجم تیم فوتبال سایپا در لیگ سیزدهم توانسته 2669 دقیقه در زمین بازی حضور داشته باشد و این بازیکن جایگاه چهارم را از آن خود کرده است.
 
5- مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم نیز با 2627 دقیقه در مستطیل سبز توانسته جزو بازیکنانی که بیشترین حضور در زمین را داشته باشند، قرار بگیرد و این دروازه‌بان رتبه پنجم را از آن خود کرده است.
 
6- مجید ایوبی، مدافع تیم فوتبال سایپا در لیگ سیزدهم با 2610 دقیقه توانسته جایگاه ششم را از لحاظ بیشترین حضور در زمین بازی را به خود اختصاص دهد.
 
7- محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ سیزدهم 2602 دقیقه برای تیم خود به میدان رفته و این بازیکن با توجه به حضور بالایی که در زمین داشته، توانسته جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهد.
 
8- حسین پاپی، بازیکن میانی تیم فوتبال سپاهان نیز در لیگ سیزدهم با حضور 2595 دقیقه در زمین بازی مسابقات لیگ برتر جایگاه هشتم را در میان دیگر بازیکنان لیگ برتری به خود اختصاص دهد.
 
9- احسان حاج‌صفی، بازیکن میانی تیم فوتبال سپاهان در لیگ سیزدهم 2585 دقیقه در زمین بازی حضور داشته و این بازیکن با توجه به حضور بالایش در مستطیل سبز توانسته جایگاه نهم را از آن خود کند.
 
10- میثم نقی‌زاده، بازیکن میانی تیم فوتبال گسترش فولادتبریز در لیگ 92-93 توانسته 2581 دقیقه درزمین مسابقه حضور داشته باشد که این بازیکن جایگاه دهم را از آن خود کرده است.
 
*بیشترین حضور در مستطیل سبز لیگ برتر 93-94
 
1- مهرداد قنبری، بازیکن میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ چهاردهم توانسته 2683 دقیقه برای تیم خود به میدان برود این بازیکن بیشترین حضور در مستطیل سبز رادر لیگ 93-94 داشته و توانسته در صدر جدول این لیگ قرار بگیرد.
 
2- سجاد شهباز‌زاده، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در فصل گذشته 2665 دقیقه در زمین بازی حضور داشته که این بازیکن جزو بازیکنانی که بیشترین حضور در مسابقات لیگ برتر را از آن خود و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
 
3- جابر انصاری، بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در لیگ چهاردهم 2649 دقیقه به میدان رفته و توانسته رتبه سوم را در میان دیگر بازیکنان را کسب کند.
 
4- سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در لیگ چهاردهم موفق شد 2610 دقیقه برای تیم خود در زمین بازی حضور داشته باشد که این دروازه‌بان توانسته در جمع بازیکنانی که بیشترین حضور در مستطیل سبز را دارند، قرار بگیرد و در فصل چهاردهم رتبه چهارم را از آن خود کرده است.
 
5- مهدی مؤمنی، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل چهاردهم توانسته 2591 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشته باشد این بازیکن در لیگ 93 – 94 رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.
 
6- مجتبی روشنگر، دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده در لیگ چهاردهم 2585 دقیقه برای تیم خود به میدان رفته در میان بازیکنان دیگر در فصل چهاردهم توانسته رتبه ششم را از آن خود کند.
 
7- علیرضا سلیمی، دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم 2520 دقیقه در مستطیل سبز حضور داشته که این دروازه‌بان جزو بازیکنانی که بیشترین حضور در زمین مسابقه داشته‌اند، قرار گرفته و رتبه هفتم را کسب کرده است.
 
8- لئونارد مساریچ، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم 2520 دقیقه در زمین مسابقات حضور داشته و این بازیکن در این لیگ توانسته رتبه هشتم را از آن خود کند.
 
9- امید ابراهیمی، بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ چهاردهم 2520 دقیقه برای آبی‌پوشان به میدان رفته و توانسته جایگاه نهم را در کنار دیگر بازیکنان را به خود اختصاص دهد.
 
10- عبدالله کرمی، مدافع تیم فوتبال سپاهان در لیگ چهاردهم نیز توانسته با حضور 2520 دقیقه‌ای خود در زمین بازی جزو بازیکنانی که بیشترین حضور در زمین مسابقه دارند، قرار گیرد و رتبه دهم را به خود اختصاص دهد.
 
*بیشترین حضور در مستطیل سبز لیگ 94-95
 
1- فیلیپه ماچادو، مدافع تیم فوتبال صبای قم در لیگ پانزدهم که تا هفته نهم مسابقات لیگ برتر توانسته 810 دقیقه برای تیم خود به میدان برود و بیشترین حضور در زمین مسابقات را داشته باشد این بازیکن رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
 
2- محمد نژادمهدی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز در لیگ پانزدهم توانسته 810 دقیقه در زمین بازی حضور داشته باشد و جایگاه دوم را از آن خود کند.
 
3- مصطفی اکرامی، مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در لیگ پانزدهم 810 دقیقه به میدان رفته و جایگاه سوم را در کنار دیگر بازیکنان به خود اختصاص داده است.
 
4- میثم حسینی، مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان نیز در لیگ پانزدهم توانسته 810 دقیقه برای تیم خود به میدان برود و این بازیکن در جمع بازیکنانی که بیشترین حضور در زمین مسابقه داشته‌اند، قرار گرفته و توانسته رتبه چهارم را از آن خود کند.
 
5-ابراهیم کریمی، مدافع تیم فوتبال راه‌آهن نیز همانند دیگر بازیکنان در لیگ پانزدهم 810 دقیقه در زمین مسابقات حضور داشته و توانسته رتبه پنجم را از آن خود کند.
 
6- فرناندو خسوس، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز در لیگ پانزدهم 810 دقیقه به میدان رفته و جایگاه ششم را در کنار دیگر بازیکنان به خود اختصاص داده است.
 
7- علی کریمی، بازیکن میانی تیم فوتبال سپاهان در لیگ 94-95 توانسته 810 در مستطیل سبز پا به توپ شود و این بازیکن نیز بیشترین حضور در زمین مسابقات را داشته و رتبه هفتم را نیز از آن خود کرده است.
 
8- محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در فصل پانزدهم 810 دقیقه در زمین بازی حضور داشته و جایگاه هشتم را از آن خود کرده است.
 
9- موسی کولیبالی، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز همانند دیگر بازیکنان توانسته 810 دقیقه برای تیم خود به میدان برود و این بازیکن جایگاه نهم را تا هفته نهم مسابقات لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است.
 
10- امیر نظامی‌پور، بازیکن میانی تیم فوتبال گسترش فولادتبریز نیز توانسته با 810 دقیقه بیشترین حضور در زمین مسابقات را در لیگ پانزدهم داشته باشد و این بازیکن جایگاه دهم را از آن خود کرده است.
 
با توجه به بررسی‌هایی که در خصوص بیشترین حضور بازیکنان در مستطیل سبز صورت گرفت درنهایت بازیکنانی که بیشترین حضور در زمین مسابقه داشته‌اند، مشخص شد و اسامی آن‌ها بر اساس سه دوره گذشته به شرح زیر است:
 

1- سجاد شهباز‌زاده، بازیکن تیم فوتبال استقلال در سه دوره گذشته توانسته با حضور 5334 دقیقه‌ای خود در زمین مسابقات عنوان اول بیشترین حضور در زمین مسابقات لیگ برتری را به خود اختصاص دهد.
 
2- سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نیز در سه دوره لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم توانسته 5310 دقیقه در زمین مسابقات حضور داشته باشد و این دروازه‌بان توانسته رتبه دوم بیشترین حضور در زمین بازی را در کنار دیگر بازیکنان لیگ برتری را به خود اختصاص دهد.

3- وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال نفت تهران و نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس درلیگ سیزدهم توانسته‌اند با 2700 دقیقه حضور در مستطیل سبز جایگاه سوم را در میان دیگر بازیکنان به خود اختصاص دهد.
 
4- مهرداد قنبری، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ چهاردهم توانست 2683 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشته باشد که در جمع سه دوره گذشته توانسته رتبه چهارم را از آن خود کند.
 
5- جابر انصاری، بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در لیگ چهاردهم توانسته 2649 دقیقه در زمین مسابقات حضور داشته باشد و در بین بازیکنان لیگ سیزدهم تا پانزدهم جایگاه پنجم را از آن خود کند.
 
6- مهرداد طهماسبی، در لیگ سیزدهم توانسته 2627 دقیقه برای تیم خود به میدان برود که این بازیکن در جمع دیگر بازیکنان توانسته رتبه ششم را در سه دوره گذشته به خود اختصاص دهد.
 
7- مجید ایوبی، بازیکن تیم فوتبال سایپا در لیگ سیزدهم توانسته 2610 دقیقه در زمین بازی حضور داشته باشد که این بازیکن در سه دوره گذشته توانسته رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد.
 
8- محسن بنگر، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ سیزدهم موفق شده 2602 دقیقه در زمین بازی حضور داشته باشد که این بازیکن در سه دوره گذشته توانسته رتبه هشتم را به خود اختصاص دهد.
 
9- حسین پاپی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان در لیگ سیزدهم نیز توانسته با 2595 دقیقه بیشترین حضور در زمین بازی را داشته باشد و جایگاه نهم را از آن خود کند.
 
10- مهدی مؤمنی، بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم توانسته 2591 دقیقه در مستطیل سبز حضور داشته باشد که این بازیکن در سه دوره گذشته توانسته جایگاه دهم را در کنار دیگر بازیکنان لیگ برتری به خود اختصاص دهد.
 
11- مجتبی روشنگر، دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده در لیگ چهاردهم و احسان حاج‌صفی بازیکن تیم سپاهان در لیگ سیزدهم توانسته‌اند 2585 دقیقه در مستطیل سبز حضور داشته باشند و در جمع بازیکنان دیگر رتبه یازدهم را به خود اختصاص دهند.
 
12- میثم نقی‌زاده، بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در لیگ سیزدهم موفق شده 2581 دقیقه برای تیم خود به میدان برود که این بازیکن در جمع دیگر بازیکنان توانسته رتبه دوازدهم را به خود اختصاص دهد.
 
13- علیرضا سلیمی، دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان، لئونارد مساریچ بازیکن تیم فولاد خوزستان، امید ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران و عبدالله کرمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان بازیکنانی هستند که در لیگ چهاردهم موفق شده‌اند 2520 دقیقه در مستطیل سبز حضور داشته باشند و این بازیکنان توانسته‌اند رتبه سیزدهم را در میان دیگر بازیکنان در سه دوره گذشته لیگ برتری به خود اختصاص دهند.
 
14- ماچادو، بازیکن تیم فوتبال صبای قم، نژادمهدی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن، مصطفی اکرامی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، میثم حسینی بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان، ابراهیم کریمی بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن، فرناندو خسوس دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان، محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی، موسی کولیبالی‌ بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان و امید نظامی‌پور بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از جمله بازیکنانی هستند که در لیگ پانزدهم با 810 دقیقه بیشترین حضور در مستطیل سبز را داشته‌اند و توانستند رتبه چهاردهم را از آن خود کنند.
 
از همین رو سجاد شهباز‌زاده و سید مهدی رحمتی بازیکنان و دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت بیشترین حضور در سه دوره گذشته لیگ برتر را در میان دیگر بازیکنان داشته‌اند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار