بوفون: آرزویم قهرمانی در اروپاست

دروازه بان 38 ساله بیانکونری می‌گوید آرزویش در این فصل کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جانلوییجی بوفون مدتهاست در این تیم بازی می‌کند و در 38 سالگی، همچنان یکی از بهترین‌های پست خود محسوب می‌شود و تمایلی برای وداع با فوتبال ندارد.

او درباره شرایط خود گفت: اصلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم و دوست دارم فوتبالم را همچنان ادامه دهم. فکر کنم تا سال 2018 بتوانم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. دوست دارم جام جهانی روسیه را نیز تجربه کنم و در این تیم بمانم.

جی‌جی بوفون، کاپیتان یوونتوس به ستایش از پل پوگبا پرداخت و گفت: در آینده برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان به پوگبا رای خواهم داد چرا که او استعداد بالایی دارد. فقط چهار یا پنج جلسه بیشتر با ما تمرین نداشت که فهمیدم بازیکن بزرگی است. تعجب کردم چگونه منچستریونایتد به راحتی چنین بازیکنی را از دست داده است. در آینده از پوگبا بیشتر خواهیم شنید.

بوفون و آندرا پیرلو، دو بازیکن باتجربه تیم ملی ایتالیا هستند که رابطه خوبی نیز با هم دارند و هنوز در تیم ملی ایتالیا نقش کلیدی دارند. دروازه‌بان لاجوردی‌پوشان با حمایت از این بازیکن گفت:‌ پیرلو یک نابغه است. تصور می کنم او به همراه روبرتو باجو، بزرگترین استعدادهای فوتبال ایتالیا در 25 سال گذشته باشند. می‌توانید سعی کنید برای مقابله با او کارهایی انجام دهید اما در هر لحظه می‌تواند کار خودش را انجام دهد تمام کارهایی که برای متوقف کردن او در ذهن دارید را بی ارزش کند.

بوفون در ادامه درباره شرایط بد یوونتوس در این فصل نیز گفت: یووه نباید به باخت‌ها عادت کند. این شکست‌ها برای‌مان گران تمام می‌شود. اصلا انتظار نداشتیم برابر ساسولو شکست بخوریم. دیدن این نتایج برای یووه قلبم را به درد می‌آورد. قهرمان فصل قبل بودیم ولی در این فصل اصلا در حد و اندازه‌های قهرمان ظاهر نشدیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فعلا باید به بالا بردن تیم در جدول فکر کنیم و بعد از آن به صعود از گروه در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم. باید بتوانیم نتایج بدی که داشتیم را جبران کنیم. بوفون در پایان درباره اولویتش در این فصل گفت: اولویت من در این فصل این است که بتوانم همراه یوونتوس به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسم. آرزوی من این است بتوانم جام قهرمانی را بالای سر ببرم. مطمئن هستم این یک لحظه رویایی برای همه یوونتوسی‌هاست ولی می‌دانم که این آرزوی بسیار بزرگی است چرا که تیم‌های خوب زیادی در لیگ قهرمانان حضور دارند. اول باید حضور خودمان را در مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنیم و سپس به مراحل بالاتر فکر کنیم.

منبع: ایسنا
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
برچسب ها: بوفون ، یوونتوس ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.