قم؛

تعطیلی پروژه مترو به علت باز پرداخت وام

سقائیان نژاد شهردار قم گفت: بازپرداخت وام پروژه مترو علت اصلی تعطیلی 20 روزه این پروژه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سقائیان نژاد در صد و 53 جلسه شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شورای شهر قم برگزار شد،  با اشاره به تعطیلی پروژه مترو گفت:  برای اینکه  پروژه نیمه تمام عمرانی به نتیجه برسد نباید وارد حواشی شویم و در پروژه  تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد نباید اشتباهات گذشته را به مدیریت فعلی ربط دهیم.

 وی با اشاره به اینکه بسته شدن تهاتری پروژه تقاطع 15 خرداد اشتباه بود، و وامی هم که برای تعطیل نشدن پروژه مترو قم گرفته شد، اشتباه بود اضافه کرد: نباید امروز این امر مشکل شهرداری تلقی شود.

سقائیان نژاد شهردار قم بیان کرد: پروژه مترو اگر به تعطیلی بکشد بهتر  آن است که حق و حقوق شهرداری قم زیر پا گذاشته شود، و اصل آن وامی که برای این پروژه در نظر گرفته شده خطا بود و  موجب شده تا به امروز ما تاوان این اشتباهات را پس دهیم و تلاش می‌کنیم با راه‌های متعدد حق شهرداری را دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز مسئولان شهرداری و استاندار برای حل مشکل وام پروژه مترو قم جلسه‌ای داشته‌اند، و برای حل مشکل مترو قم با ادله روشن و مشخص تها‌تر ملکی انجام داده‌ایم.

شهردار قم در رابطه با پروژه تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده این پروژه عدم نقدینگی است که بر این اساس شهرداری درخواست مجوز تها‌تر قرارگاه سازندگی ثامن (عج) با عوارض و جرایم ماده صد و تزریق به این پروژه را به شورای شهر قم ارائه داده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.