سنندج؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس کردستان طنین انداز می شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان نواخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ حجت الله نریمانی در نشست هماهنگی برنامه های یوم الله 13 آبان در سنندج گفت: پس از اجرای این آیین، دانش آموزان با حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی می دارند.

وی افزود: برگزاری نشست های دانش آموزی در مدارس با حضور صاحب نظران متعهد و آگاه، اجرای سرود همگانی دانش آموزان متناسب با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس و برنامه ریزی مناسب برای حضور حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان از دیگر برنامه های این روز است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: همچنین تبلیغات محیطی از جمله تهیه پلاکارد، پوستر، بنر و تراکت جهت نصب در واحدهای اداری و آموزشی برای برگزاری هرچه باشکوهتر برگزار کردن مراسم این روز تاریخی در حال انجام است.

نریمانی اظهار امیدواری کرد دانش آموزان، فرهنگیان، مسوولان و سایر اقشار جامعه با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر خشم و انزجار خود از دشمنان را نشان دهند.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.