یاسوج ؛

مراسم 13 آبان پرشور در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد 13 آبان را نماد استکبار ستیزی ملت غیور ایران علیه استکبار جهانی ذکر کرد و گفت: آیین راهپیمایی13 آبان در این استان پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سردار یدالله بوعلی با دعوت از آحاد مردم غیور استان برای حضور پرشور در یوم الله 13 آبان افزود: مردم شهید پرور استان با حضور پرشور و ولایی خود در 13 آبان مثل همیشه انزجار خود از آمریکا و استکبار جهانی را نشان خواهند داد.
وی 13 آبان را نتیجه استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران در طول تاریخ ذکر کرد وگفت: نمایش عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار، بار دیگر خشم استکبار جهانی را در پی خواهد داشت.

بوعلی تصریح کرد: حضور مردم، دانش ‎آموزان و قشرهای مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال نقطه عطفی در تاریخ ایران، به ویژه برای مردم مظلوم سوریه، یمن و عراق که درگیر جنگ با داعش و تکفیری‎ها هستند خواهد بود.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی و همکاری نهادهای مختلف راهپیمایی باشکوهی در استان علیه استکبار جهانی باشکوه انجام خواهد شد.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.