صفرزاده: انتخاب مشاور در طرح‌های عمرانی،ضامن بقاء پروژه ها خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: برای ارتقای سطح کیفی پروژه‌ها به مدیریت شهری تأکید شده نسبت به انتخاب مشاور اقدامات لازم را مطرح‌های در دستور کار، لحاظ کند

صفرزاده: انتخاب مشاور در طرح‌های عمرانی،ضامن بقاء پروژه ها خواهد بود
علیرضا صفرزاده، عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سطح کیفی پروژه‌ها همواره از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری و شورای شهر این منطقه محسوب می‌شود و تدابیر لازم برای تقویت این مؤلفه حائز اهمیت اتخاذ شده است.

وی افزود: انتخاب مشاور در طرح‌های عمرانی از ضروریاتی است که می‌تواند با اخذ ضمانت کیفی پروژه‌ها، دوام و قوام آن را تقویت کند.

صفرزاده عنوان کرد: اگرچه انتخاب مشاور برای مدیریت شهری هزینه‌بر است اما از نظر ما منطقی است که با هزینه کرد قطعی، عمر پروژه‌های عمرانی با افزایش هرچه بیشتری همراه شود.

وی یادآور شد: در گذشته فرهنگسرایی در این شهرستان احداث شد که پس از گذشت مدتی سنگ‌های آن در حال ریزش است و بهسازی آن هزینه‌های مضاعفی را می‌طلبد و با توجه به تجربه‌های اینچنینی مجموعه‌ شورای شهر و مدیریت شهری شهریار نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا از احداث پروژه‌های بی کیفیت و با سطح استهلاک بالا جلوگیری کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار