اتومبیلرانی نیازمند حمایت و حضور حامی مالی

رشته اتومبیلرانی و موتور سواری از رشته های مورد توجه جوانان است و برای پیشرفت نیازمند حمایت و حضور و فعالیت حامی مالی است .

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین دوره مسابقات سه گانه موتورسواری و اتومبیلرانی ، به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران ؛ روز جمعه 15 آبان ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد . 
 زینعلی دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران ، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب استقبال از این رقابت ها را خوب عنوان کرد و بیان داشت : با توجه به عدم وجود اسپانسر در این رشته در کشورمان ولی باز هم استقبال خوبی از رقابت ها شد . 
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم حضور اسپانسر چیست گفت : به دلیل اینکه در کشورمان ، اکثر کارخانجات دولتی هستند و احتیاج به تبلیغ ندارند ، به همین دلیل نیز ،این رشته از حمایت اسپانسر سود نمی برد . 
وی درباره هزینه های این رشته توضیح داد : همانگونه که بر همگان مشخص است رشته اتومبیلرانی و موتورسواری پرهزینه است و تمام هزینه ها را خود راننده ها و موتورسواران متقبل می شوند . 
زینعلی ادامه داد : فدراسیون و هیات بودجه ای ندارند که بتوانند ورزشکاران این رشته را حمایت کنند . 
وی تاکید کرد : تمام شرکت کنندگان در این رشته بر حسب علاقه شخصی شان فعالیت می کنند ولی به هرحال با این شرایط و هزینه های بالا ، این علاقه تحلیل می رود . متآسفانه این ضعف کار است و با توجه به این که رشته اتومبیلرانی و موتورسواری ، در کشور علاقه مندان بی شماری به خصوص در بین قشر جوان ، دارد نیازمند حمایت است . 
زینعلی در پایان ، با اظهار امیدواری بیان داشت : این علاقه مندان در واقع سرمایه های ورزش هستند که با حمایت باید حفظ شوند . امیدواریم مسولین محترم ورزش کشور در پی راهکاری در این زمینه باشند تا سرمایه های موجود در این زمینه هدر نروند و شاهد پیشرفت در رشته پرطرفدار اتومبیلرانی و موتورسواری باشیم .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار