دومین مرحله رقابت های ریس اتومبیلرانی قهرمانی کشور برگزار شد

دومین دوره رقابت های ریس اتومبیلرانی قهرمانی کشور با حضور بیش از 90 شرکت کننده در 2 بخش بانوان و آقایان از سراسر کشور در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،این رقاب ها با حضور جمع کثیری از علاقه مندان به این رشته ورزشی از استان های تهران، البرز، اصفهان، فارس، خوزستان، خراسان رضوی و گلستان در10 کلاس برگزار و نتایج ذیل به دست آمد.

در کلاس پراید اختصاصی مهدی صحافی‌پور اول شد، ایمان عرب زاده دومی این کلاس را به دست آورد و ارسلان علیزاده بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس 405 اختصاصی مهرداد صفری، علی اکبر مقیمی و محسن مقرون مفرد به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس تویوتا(جی تی)که با همت هیات خوزستان راهی مسابقات شدند توانستند در این رقابتها خوش بدرخشند و هر سه سکوی نخستین دوره ریس را به خوزستانی ها اختصاص دهند،در این کلاس پدرام بابایی اول شد ایمان کاظمی عنوان دومی را به خود اختصاص داد و رایان جعفرزاده بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس پراید(بی پی) علی شیرزاد بر روی سکوی نخست ایستاد،علیرضا مبارکی دوم شد و محسن مصیبی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس BMW اختصاصی توربو مرتضی شاد فرخ عنوان اولی این کلاس را به دست آورد،پاتریک آبنوسی دوم شد و امیر حسین شادفرخ بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس BMW اختصاصی اتمسفری علیرضا صحتی و امیررضا صحتی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و مرتضی محمد طاهری نیز سوم شد.

در کلاس اتومبیل های آمریکایی حمید یعقوب پور بر روی سکوی نخست ایستاد،کیانوش طرخوران دوم شد و حمید رضا سید مرتضی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس 1400 جی تی نیز سید سیامک موسوی ،فرشید طراح و مجید جوانمردی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در کلاس BPGT بهرام اژدر اول شد،مهدی حسن پور بر روی سکوی دوم ایستاد و محمدرضا محمدی عنوان سومی را به دست آورد.

در رقابتهای کلاس 206 اختصاصی نیز نتایج پس از بررسی های مستندات داوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

رقابت های روز گذشته با حضور سرپرست فدراسیون و دیگر مسئولین با اجرای حرکات نمایشی دریفت و اهداء کاپ و جوایز به نفرات برتر پایان یافت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار