نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه؛

احساسی تازه را با «یک قاب تفاوت» تجربه کنید

طرح «یک قاب تفاوت» تجربه احساسی تازه را برای شما به ارمغان آورده است.

رقیه بابایی، سردبیر ماهنامه «پیک توانا» در خصوص هدف اجرای طرح «یک قاب تفاوت» در غرفه نمایشگاهی اولین ماهنامه ویژه معلولان کشور، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از آنجایی که مطرح‌ترین مشکل معلولان کشور ما نبود توجه خاص بوده، تصمیم گرفته‌ایم که با اجرای طرح «یک قاب تفاوت» برای لحظاتی حس معلولیت را به مخاطبان بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات چشانده و از آن‌ها بخواهیم که برداشت خود از این احساس را بر روی دفترچه‌ای ثبت کنند.

وی ادامه داد:ما با اجرای این طرح سعی کرده‌ایم که تلنگری به اقشار مختلف جامعه زده و توجه آن‌ها را به معلولان جلب کنیم.

سردبیر ماهنامه «پیک توانا» اظهار داشت: در حال حاضر مردم ما تصور می‌کنند که معلولان ناتوان هستند.

بابایی افزود: افراد توانا در امر بسترسازی مناسب برای پذیرش واقعیت‌های مرتبط با وضعیت معلولان در جامعه نیز با نشستن بر روی ویلچر تعبیه شده در طرح یک قاب تفاوت می‌توانند با درک احساس معلولان بسترسازی‌های کارآمد‌تری بکنند.

وی در مورد بازخورد اجرای طرح «یک قاب تفاوت» تصریح کرد: در حوزه مردم موفق بوده‌ایم و از کمترین قشر سنی تا سن و سال دارترین مردم با فراغ بال بر روی ویلچر یک قاب تفاوت نشسته‌اند.
سردبیر ماهنامه «پیک توانا» خاطرنشان کرد: غرفه نمایشگاهی ماهنامه «پیک توانا» در روزهای آینده یک نشست مطبوعاتی با حضور اهالی رسانه و با محوریت معلولان برگزار می‌کند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار