نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه؛

روز پر رفت و آمد نمایشگاه مطبوعات ورق خورد

روز سوم نمایشگاه مطبوعات، روزی پر رفت و آمد بود که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای صبح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین روز نمایشگاه مطبوعات روزی پر رفت و آمد بود. در ابتدای صبح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و از غرفه‌های متعددی بازدید کرد. همزمان با حضور وی منصور واعظی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات نیز به میان اهالی رسانه در نمایشگاه مطبوعات امسال آمد و در این روز نمایشگاه شاهد حضور چهره‌های سیاسی دیگری چون مولاوردی معاون رئیس جمهور و مشاور امور زنان ریاست جمهوری، آخوندی وزیر راه و مسکن و شهرسازی،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، غرضی کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم، عبدالناصر همتی مدیر بانک ملی، علی اصغر شکاری قائم مقام سازمان امور ایثارگران و معاون میراث فرهنگی نیز بودیم. البته در این میان حضور اهالی ادب و هنر چون میر جلال‌الدین کزازی پژوهشگر ادبی، پدر مرحوم مرتضی پاشایی و سجاد افشاریان طنزپرداز را مشاهده می‌کردیم.

محسن هاشمی نیز از افراد دیگری بود که در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و به سراغ اهالی رسانه آمد.

نمایشگاه مطبوعات تنها به رفت و آمد اهالی سیاست، هنر و ادب منحصر نشد. در حاشیه آن می‌توانستید برپایی سلسله نشست‌های مختلف و با موضوعات گوناگون را مشاهده کنید. سلسله‌ نشست‌هایی که این بار برای اهالی رسانه برگزار می‌شد.

اما غرفه‌ مرکز اسناد و کتابخانه ملی امسال با چهره‌ای متفاوت ظاهر شد. در ورودی این غرفه تصویر پوراندخت سلطانی مادر کتابداری نوین خودنمایی می‌کرد. کتابخانه ملی در نمایشگاه مطبوعات نیز با یاد این بانوی بزرگوار به میدان آمد. با توجه به آنکه نمایشگاه مطبوعات سومین روز خود را تجربه می‌کرد با استقبال خوبی مواجه شد. فضای نمایشگاه مطبوعات پر بود از کسانی که سراغ اهالی رسانه را گرفتند تا از نزدیک با کار آن‌ها و مشکلات‌شان آشنا شوند. از تکاپوی دوربین‌های خبری صدا و سیما برای تهیه خبر آگاهی یابند و شاهد مشقت‌هایی باشند که اهالی رسانه برای دریافت پاسخ مطالبات مردم از مسئولان متحمل می‌شوند.

سومین روز نمایشگاه مطبوعات با همه رفت و آمدها و شلوغی‌اش در ساعت 20 به کار خود پایان داد تا روز دیگر پر از تکاپو در این نمایشگاه به پایان برسد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار