وقتی اخلاق در شهرداری لگدمال می‌شود!!!

صبح امروز یکی از بازرسان شهرداری در اتفاقی باورنکردنی به خودروی خبرنگار حمله ور شد.

وقتی اخلاق در شهرداری لگدمال می‌شود!!!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  صبح امروز در ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت جلسه‌ای‌ با عنوان انضباط اجتماعی در منطقه 12 برگزار شد.

در این جلسه که به صورت تخصصی و با حضور خبرنگاران فعال و صاحب نظر شهری برپا شد، شهردار منطقه 12 و رئیس حوزه ریاست دفتر شهردار نیز حضور داشتند.

در این سمینار تخصصی موضوعاتی درباره معضلات اجتماعی نظیر کارتن‌خواب‌ها را مورد نقد و بررسی قرار داد.

سرانجام این جلسه که با صحبت‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص اخلاق اجتماعی پایان یافت،‌ اتفاق ناگواری را به همراه داشت.

خودروی شخصی خبرنگار باشگاه  خبرنگاران جوان که در پارکینگ خصوصی شهرداری مرکز بود، با ضربات مشت و لگد یکی از کارکنان بازرسی شهرداری که نامش برده نمی‌شود، مورد حمله قرار گرفت.

خودرو خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دچار خسارت اندکی شد ولی جای این سوال باقی‌است که چطور سمیناری با رویکرد اخلاق مداری و انضباط شهری از سوی شهرداری مرکز برگزار می‌شود ، ولی در کمتر از 10 دقیقه پس از پایان جلسه یکی از عوامل شهرداری این موضوع را زیر پای لگدمال می‌کند؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
دوست عزیز اوضاع بسیار اشفته تر از انست که با ماله کشی بشود انرا درست کرد .در هر اداره و سازمان دولتی و مراکز بهداشتی و خدماتی که می روی یک مصوبه و بند قانونی را چاپ کرده و در معرض دید عموم قرار داده اند که کسی حق نداره از گل نازکتر به این عزیزان خدوم چیزی بگه ؟ والا چی بگم چند سال پیش یه چیزی بنام تکریم ارباب رجوع عنوان شد ولی چون اینورش ما مردم بودیم رفت رو هوا . شما بفرمائید یه گزارش واقعا مردمی تهیه کنید و ببینید چه خبر تو این اشفته بازار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
مگه یادتون رفته تو این 2 3 سال گذشته چند نفرو زدن ناکار کردن تو خیابون؟راننده وانته رو با پسرش فراموش کردین؟
منکه هیچوقت کارم به این شهرداری چیا نمی افته وقتی تو خیابون ماشینشون میاد بغل دستم خداییش یهو درای ماشینمو قفل میکنم جونم در امان باشه ...
آخرین اخبار