پدر مرتضی پاشایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتشار آلبوم «پرنده» غیرقانونی است

مرتضی آلبومی به نام «پرنده» نداشته و مؤسسه پخش‌کننده با تغییر نام آلبوم را پخش کرده است.

پدر مرتضی پاشایی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار آلبوم مرحوم پاشایی گفت: تک‌آهنگی به نام «غیرممکن» را مصطفی برای مرتضی آماده کرده است و قرار نبود آلبومی از مرتضی انتشار پیدا کند.

وی افزود: حدود 10 سال پیش مرتضی آلبومی با کیفیت پایین انتشار داد و با توجه به سن نوجوانی و نداشتن صدای پخته همیشه در زمان حیات با پخش دوباره آن ناراضی بود.

پاشایی ادامه داد: در ماه‌های گذشته شاهد انتشار آلبوم «پرنده» بودیم. به همین دلیل به مرکز موسیقی نامه نوشتیم که مرتضی آلبومی به نام «پرنده» نداشته چرا که در وهله اول خودش از پخش آن راضی نبود و مسئله بعدی این است که مؤسسه پخش‌کننده خلاف مقررات اسم آلبوم را از «گل بیتا» به «پرنده» تغییر داده است و قرار است مرکز موسیقی در خصوص انتشار غیرقانونی این آلبوم پیگیری داشته باشد.

وی در خصوص مراسم سالگرد مرحوم پاشایی اظهار داشت: مراسم سالگرد روز جمعه از ساعت 14:30 تا 16:30 در مسجد جامع امیرالمؤمنین در بلوار مرزداران برگزار می‌شود. امیدوارم همانند تشییع زیبای مرتضی مراسم سالگرد همان گونه باشد. لازم است از وزارت ارشاد آقای جنتی، مهندس زنگنه، دکتر قالیباف، همچنین از همه روزنامه‌ها و مجلات، خبرگزاری‌ها و تالار وحدت تشکر کنم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار