رقبای آسیایی فراتر از حد انتظار بودند

ملی پوش کامپوند ایران گفت: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات آسیایی تایلند نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت زیادی داشتند و رکوردهایشان فراتر از تصور ما بود.

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند بیان کرد: مسابقات آسیایی تایلند در بالاترین سطح کیفیت برگزار شد و من هم در این مسابقات به مدال برنز تیمی و انفرادی و مدال نقره میکس رسیدم. 
 
وی افزود: رکورد هایی که در تمرینات زده بودم در مسابقات هم تکرار کردم از عملکردم در این مسابقات راضی بودم اما رقبای من در تایلند بهتر ظاهر شدند و امتیازات بسیار خوبی را کسب کردند. 
 
عبادی افزود: من برای کسب مدال عازم شدم و هدفم قهرمانی در بخش تیمی و انفرادی بود اما حریف هندی مانع قهرمانی ام شد چندان حریف قدری نبود، اما در مسابقات تایلند خوب ظاهر شد. 
 
وی در ادامه گفت: بیشتر کشورهای آسیایی در بخش کامپوند بسیار پیشرفت کردند و تیم‌های هند وکره  بالاتر از حد تصور ظاهر شدند و ما باید سعی کنیم تا با تمرینات مداوم و اردوهای منظم از رقبای آسیایی عقب نمانیم. 
 
ملی پوش کامپوند ایران گفت: برای قهرمانی باید جنگید و از همین الان باید تیم را برای مسابقات داخل سالن اسفند ماه که در همین کشور برگزار می شود و مسابقات خارج از سالن در چین و لهستان آماده کنیم تا در این رقابت ها موفقیت های گذشته را تکرار کنیم. 
 
عبادی اظهار کرد:در مسابقات بخش انفرادی انتظار داشتیم اما حریفانم در این مسابقات بسیار آماده بودند و با رکوردهایی که زدند مشخص بود تمرینات مستمر و با برنامه‌ای را دنبال می کردند امیدوارم در مسابقات آینده که پیش رو داریم کاستی های مسابقات تایلند را جبران کنیم. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار