قدردانی از اقدام فروتنانه مسئولان رسانه ملی

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در اردبیل ادامه بلوا بر سر خطای عوامل برنامه فیتیله را تحریك دشمن دانست و مردم را از این كار برحذر كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله عاملی، برخورد و رفتار فروتنانه مسئولان رسانه ملی در مقابل این اهانت را به‌جا و شایسته دانست و گفت: رسانه ملی اقدام شایسته‌ای در این‌خصوص انجام داد. بنابراین ادامه ناآرامی‌ و اعتراضات باعث خدشه‌دار شدن وحدت ملی و زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می‌آورد.
 
واكنش به موقع
به نوشته جام جم، امام جمعه ارومیه ونماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی نیز خواستار برخورد قاطعانه مدیران صدا و سیما با توهین كنندگان شد.

سیدمهدی قریشی افزود: از دكتر سرافراز انتظار دارم ایشان قاطعانه تر از قبل با توهین كنندگان به اقوام برخورد كند تا شاهد چنین اقدامات ناشایست از تریبون رسانه ملی نباشیم.

از سوی دیگر همشهریان عزیزم را به صبر و گذشت دعوت نموده و از نهادهای امنیتی خواستارم با شدت كامل جریانات نفوذی را رصد و نسبت به شناسایی رگه‌های نفوذ توهین اخیر نیز اقدام جدی كنند.

وی همچنین گفت: از دكتر سرافراز تشكر می‌كنیم كه به موقع واكنش نشان داده و با خاطیان برنامه «فیتیله» برخورد كرد.

عموهای فیتیله‌ای كه از مجریان محبوب كودكان ایرانی هستند به خاطر اشتباه سهوی كه در برنامه اخیرشان روی داده، اعلام كردند حاضرند بارها و بارها از مردم ایران به خصوص آذربایجانی‌ها و تُرك زبانان معذرت‌خواهی كنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.