«فتیله‌ها» هم زمان با عید قربان می‌آیند

عموهای «فتیله‌ای» از پنج‌شنبه 2 مهر همراه با اجرای مهرداد نظام‌آبادی به قاب سیما برمی‌گردند.

امیر فروتن مدیر تولید «فتیله،‌جمعه تعطیله» در گفتگو. با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مجموعه جدید این برنامه گفت: برنامه به صورت تولیدی و در قالب 52 قسمت است که تا کنون 16 قسمت آن ضبط و مابقی به اواسط مهر ماه موکول می‌شود و در روز پنج‌شنبه 2 مهر شاهد پخش اولین قسمت‌ آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: این مجموعه با ساختاری متفاوت نسبت به قبل ظاهر می‌شود که ملاک اصلی آن کیفیت بالا است به همین دلیل در جمع‌بندی کارها مقداری خلاصه اما مفیدتر عمل کردیم.

فروتن در مورد حضور بچه‌ها به عنوان تماشاچی گفت: با وجود اینکه جایگاهی برای تماشاچی‌ها وجود ندارد اما بچه‌ها در دل برنامه حضور دارند و در هر قسمت حدود 40 کودک 7 الی 12 سال با مجری همراه می‌شوند و در اجرا به او کمک می‌کنند.

وی در ادامه گفت: مهرداد نظام‌آبادی به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت که دلیل انتخاب وی، سابقه درخشان او در کار کودک است.

فروتن افزود: در بخش آهنگ سازی از نوازندگان قابلی چون دکتر چراغعلی، سعید ضمنی،‌شهرام نیک‌یار و 12 نوازنده و آهنگ‌ساز دیگر استفاده کردیم. هم چنین در بخش دکور و نمایش نیز شاهد تغییرات جدیدی خواهیم بود.

فروتن برخی عوامل این برنامه را چنین معرفی کرد: رضا صفائیان‌پور که از رسانه استان اصفهان به گروه ملحق می‌َشود،‌کارگردانی تلویزیونی برنامه را به عهده دارد. محمد مسلمی‌ و علیرضا آقایی نیز به ترتیب به عنوان کارگردانی هنری و تهیه‌کننده در این مجموعه فعالیت دارند. دکتر تمنا رستگار کارشناس، کریم خودفیانی سرپرست نویسندگان و مهدی نیک‌روش طراح دکور این مجموعه هستند.

لازم به ذکر است؛ اولین قسمت «فتیله، جمعه تعطیله» روز عید قربان، پنج‌شنبه 2 مهر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های کودک به شمار می‌رود که 7سال است که در قالب جنگ با حضور عموهای فتیله ای: محمد مسلمی،‌ حمید گلی، علی فروتن در جمعه‌ها و ایام تعطیل از شبکه دو سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار