قزوین؛

طرح ممیزی آبیک 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار آبیک گفت : اجرای طرح ممیزی و شناسایی املاک و اراضی شهر آبیک بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با اتمام این طرح، تمام املاک سطح شهر آبیک شناسایی و طرح نوسازی شهری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛علیرضا امامقلیان افزود: افزود: با اتمام اجرای طرح ممیزی و شناسایی املاک و اراضی شهر آبیک، مشخص می‌شود که هر ملکی متعلق به چه فردی است و در واقع شهر دارای شناسنامه می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای طرح نوسازی شهری در آبیک، دیگر شاهد تصرفات غیرقانونی و ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در زیر دکل‌ها و کنار حریم‌ها نخواهیم بود.

شهردار آبیک افزود: طی دو سال اخیر هیچ موردی از زمین‌خواری در اراضی دولتی، عمومی و زیر دکل‌ها در شهر آبیک صورت نگرفته است.

امامقلیان به پیشرفت فیزیکی 40 درصد پارک بانوان در شهر آبیک اشاره و تصریح کرد: به پیشنهاد سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان قزوین مقرر شد پارک بعثت به این سازمان واگذار و به بخش خصوصی داده شود که این امر انجام شد ولی پس از گذشته چهار ماه این سازمان نتوانست به تعهدات خود عمل کند.

وی ‌افزود: با توجه به کمبود نقدینگی شهرستان آبیک و پیشنهاد خود سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان قزوین پروژه پارک بعثت به آنان واگذار شد ولی به دلیل عمل نکردن به تعهدات، پروژه از آنان اخذ شده و به مناقصه گذاشته شده است.

این مسئول به احداث پارک کودک در شهرک قدس در زمینی به مساحت حدود یک هکتار اشاره کرد و گفت:‌ این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ این در حالی است که دوبانده‌ کمربندی شهر آبیک 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با جابه‌جایی درختان تا پایان امسال این پروژه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اجرا ، طرح ، ممیز ، پیشرفت ، فیزیکی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.