نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه؛

نمایشگاه مطبوعات، راهی برای ورود علاقمندان در این عرصه است

مسعود روشن پژوه نمایشگاه مطبوعات را فرصتی برای نشان دادن مسیر درست به علاقه مندان در این عرصه قلمداد کرد

مسعود روشن پژوه مجری ، تهیه کننده و کارگردان برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه با توجه به مضمونش که اطلاع رسانی خبر وخبرنگاری می باشد برای کسانی که به دنبال تجربه دراین زمینه هستند می تواند فرصت خوبی برای تعامل باشد تا اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورند.

وی افزود: بسیاری از علاقه مندان به فعالیت در تلویزیون هستند اما متاسفانه هیچ مرجع کاملی نداریم تا بدانند چگونه باید به این عرصه وارد شوند که خبر و خبرنگاری هم جزئی از آن است ولی خوشبختانه در فعالیتهای ژورنالیستی این نمایشگاه می تواند راه مناسبی باشد تا جوانان مستعد در این مسیر فرصتی را پیدا کنند و دراین زمینه به درستی راهنمایی بشوند.

روشن پژوه درباره برنامه «مردم چی میگن» اظهارداشت : پیمان طالبی جوان مستعدی است که با پخش شدن این برنامه از شبکه سه که مضمون و هدفش جوانان است وجود هردو در کنار هم اتفاق خوبی بود . از طرفی قرار بود که من یک مجموعه ای را در سفر دراین برنامه ضبط کنم که متاسفانه به دلیل انجام فعالیتهای دیگر میسر نشد و نتوانستم ضبط و پخش کنم .

وی دربارفصلی بودن برنامه ها عنوان کرد : این روزها مشکلات بسیاری از لحاظ هزینه ها مخصوصا در برنامه های فرهنگی وجود دارد که باعث می شود برنامه ها به صورت فصلی پخش و تولید شوند . هزینه هایی که بسیار بالا است و پرداخت آنها هم انچنان راحت نیست .

روشن پژوه مجری برنامه «مسابقه محله» در راستای جذاب بودن برنامه برای برای یچه های امروزی که با دهه شصتی ها تفاوت دارند مطرح کرد: بچه ها کاملا متوجه می شوند برنامه ای که درحال دیدنش هستند منعکس کننده ویژگی هایی که می خواهند است یا خیر بر همین اساس ساختار برنامه ها بگونه ای است که باعث می شو تا انها یک همزاد پنداری با برنامه ایجاد کنند و به تماشای آن بنشینند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار