تبریز؛

تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز درزمینهای کشاورزی هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود ازبرگرداندن به حالت اولیه سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستاهای سلوک ،چراغچی و گنجینه کتاب هشترود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،اسماعیل کریمی اصل با بیان اینکه در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی این مدیریت جهت تحقق اهداف مذکور، پرونده های تغییر کاربریهای غیرمجاز را پس از تشکیل و تکمیل به دادگستری این شهرستان ارسال و پس از دستور قضایی مبنی بر اعمال ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان مدیریت جهادکشاورزی، نماینده محترم دادستانی و نیروهای ویژه انتظامی موارد مذکور طبق احکام قضایی تخریب گردید.

وی تاکید کرد: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از جهادکشاورزی جرم بوده و طبق قانون با تغییر کاربریهای غیرمجاز اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد.

کریمی اصل آگاه سازی مردم و جلوگیری به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز و جلوگیری از اختصاص انشعاب های آب وبرق و گاز به ساخت و ساز های غیرمجاز را اولویت های جهادکشاورزی برشمرد.

وی از مردم خواست به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی با مدیریت جهادکشاورزی همکارینموده و بدون اخذ مجوز از هرگونه تغییرکاربری خودداری نمایند و در صورت مشاهده مراتب را به جهادکشاورزی و یا به سامانه 131 اعلام کنند.

در سال جاری 6 مورد ساخت وسلز غیر مجاز در زمین های کشاورزی در این شهرستان تخریب شده و تعداد 4 مورد پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به دادگاه ارسال شده که پس از صدور دستور قضایی تخریب خواهند شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.