لطیفی:

تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به جام جهانی داشته است

مهاجم سابق فوتبال کشورمان گفت: کشورهایی مانند گوام و هند نمی توانند برای صعود به مرحله بعد خطرساز شوند و تیم ملی نسبت به جام جهانی پیشرفت خوبی کرده است.

تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به جام جهانی داشته استعلی لطیفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران دارای پشتوانه و کارنامه خوبی است و کشورهایی مانند گوام و هند نمی‌توانند خطری را برای کشورمان به وجود آوردند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی نسبت به جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت های آسیا 2015 استرالیا پیشرفت خوبی کرده است و آن حملات متعدد به دروازه حریف است.
 
شاگردان کی روش با استفاده از برگزاری دیدارهای تدارکاتی زیاد و همینطور جوانگرایی در تیم ملی این مشکل رفع شده است و عملکرد مناسبی را در بخش هجومی این مسابقات داشته ایم، تیم ملی به خودباوری بالایی رسیده است و این موضوع سبب شده تا با اعتماد به نفس بالایی به مصاف حریفان برود.
 
لطیفی درباره این مسابقات بیان کرد: هر چند تیم ها در این مرحله ضعیف هستند، اما ارائه بازی زیبا و انجام تاکتیک های مورد نظر مقابل این تیم‌ها سخت است و این موضوع باعث می شود تا تیم ملی در مقابل ژاپن،‌کره جنوبی و استرالیا به مشکل بخورد.
 
اگر تیم ملی مانند جام جهانی عملکرد دفاعی خوبی از خود به نمایش بگذارد و مانند این مسابقات هجومی عمل کند به طور قطع به جام جهانی صعود می کنیم و پنجمین دوره جام جهانی را در روسیه تجربه خواهیم کرد.
 
سرمربی پیشین راه آهن معتقد است: در جوانگرایی کی روش در تیم ملی یک نکته مهم وجود دارد و آن مربیان لیگ برتری هستند که با بها دادن به جوان‌های کشورمان باعث شدند تا این بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شوند و بازی های خوبی را از خودشان نشان دهند.
 
مهاجم پیشین تیم ملی درباره بهترین بازیکن ایران در این مسابقات اظهار کرد: نمی‌توان برای این مسابقات یک بازیکن را به عنوان بهترین نام برد، هر چند آندرانیک تیموریان، مهدی ترابی و مهدی طارمی، اما امیدوارم این مسئله صورت گیرد و احتمال آن نیز بالا است.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: لطیفی ، کی روش ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار