تسهيلات سازمان وظيفه عمومی برای مشمولان زائران اربعين حسينی

سازمان وظيفه عمومی ناجا از ارائه تسهيلات اين سازمان برای مشمولان زائران اربعين حسينی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان وظيفه عمومی ناجا؛ با توجه به تدابير فرمانده ناجا مبنی بر ارائه خدمات مضاعف و ايجاد تسهيلات لازم و تسريع در امور مشتاقان زيارت امام حسين(ع) اين سازمان در اطلاعيه ای اعلام کرد: مرکز وظيفه عمومی تهران بزرگ برای خدمت رسانی بهتر به زائران عتبات عاليات در اربعين حسينی و درخواست مجوز خروج از کشور آنان و رفاه بيشتر اين دسته از عزیزان ساعت ارائه خدمات خود در روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و در روز های پنجشنبه ( 28 آبان و 5 آذر ماه ) نيز از 8 صبح تا ساعت 14 افزايش داده است. 

اين سازمان ياد آوری کرد: اين گروه از مشمولان برای تسهيل و تسريع در انجام امور مربوط به مجوز خروج از کشور خود، بايد ابتدا با افتتاح حساب قرض الحسنه در يکی از شعبات بانک قوامين در سطح شهر اقدام و با همراه داشتن وديعه به مبلغ 2 ميليون تومان باعث کاهش مدت زمان رسيدگی به فرآيند صدور مجوز مذکور شوند . 

سازمان وظيفه عمومی ناجا تاکيد کرد: مشمولان زائر عتبات عاليات برای کسب اطلاعات بيشتر در زمينه مقررات ،شرايط و فرآيندهای مربوط به خروج از کشور می توانند به پايگاه اطلاع رسانی سازمان وظيفه عمومی ناجا به نشاني www.vazifeh.police.ir مراجعه يا با سامانه تلفن گويا با شماره 096480 تماس بگيرند.

اين اطلاعيه می افزايد: سربازان حين خدمت که درخواست سفر به عتبات عاليات را دارند بايد به معاونت نيروی انسانی رده خدمتی خود مراجعه و مجوز خروج از کشور را اخذ و از رجوع به حوزه هاي وظيفه عمومی در سطح کشور خودداری کنند. 

سازمان وظيفه عمومی ناجا به مشمولان زائر کربلای معلی تاکيد کرد: با توجه به کثرت زائران مشمول و رعايت حال آنان پس از بازگشت به کشور تا 15 روز فرصت دارند که برای استرداد وديعه به حوزه های وظيفه عمومی در سطح کشور مراجعه كنند . 

مشمولان ساکن شهر تهران فقط به مرکز وظيفه عمومی تهران بزرگ مراجعه كرده و مشمولان ساکن شرق و غرب استان تهران به مراکز وظيفه عمومی محل سکونت خود و در ساير استان ها نيز به معاونت های وظيفه عمومی مرکز استان خود مراجعه كنند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار