مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در‌ 18 آبان ماه

مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 18 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 18 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است.


شهردار تهران با بیان اینکه حسابرسی در شهرداری تهران شفاف‌ترین دوران خود را می گذراند، گفت: اگر اعضای شورای شهر در خصوص تخلف حسابرسی‌های شهرداری اسناد و مدارکی دارند آن را ارائه دهند.


نحوه رانندگی برخی از ما ایرانیان از ‌مواردی است که در اغلب اوقات برای مسافران و گردشگران خارجی که در این کشور حضور پیدا می‌کنند با تعجب و تأمل همراه می‌شود.


رئیس پلیس راهور ناجا از برگزاری نمایش بزرگ اربعین حسینی به جهت هماهنگی بیشتر سایر دستگاه‌ها خبر داد.


واژه ال نینو این روزها نقل قول بسیاری از محافل خانوادگی و عمومی شده و در این میان عده‌ای نگران از زمستانی بس ناجوانمردانه سرد هستند و برخی دیگر با اتکاء به پیش بینی های هواشناسی آن را بی خطر و عادی قلمداد می‌کنند.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: واریز وجوه فروش روزانه بلیت مترو به حساب شخصی مسئولان هر ایستگاه جرم است و نباید آن را تخلف محسوب کرد.


شهردار تهران گفت: اگر در دولت قانونی نوشته می‌شود پس باید اجرا شود، چرا که قانون مستقیماً با جان مردم سروکار دارد.


در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران ،گزارش حسابرسی مالی سال ۹۲ شرکت های وابسته به شهرداری تهران با قرائت گزارش بودجه شرکت بهره برداری مترو و شرکت شهر سالم با نتیجه "عدم اظهار نظر" به پایان رسید.


دبیر شورای راهبردی سومین کنفرانس مدیریت بحران کشور گفت:با ورود اماکن مسکونی، تجاری، کشاورزی و اموال منقول و غیر منقول دولتی به عرصه بیمه پرداخت خسارت در کشور به این بخش خصوصی واگذار می‌شود.


آمار طلاق در سال ٩٤ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ١٠ درصد افزايش يافته است.


بوی بد و غیرقابل تحمل مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) که راه تنفس را گرفته، مدتهاست اقدامات مسئولان را به جان خریده ولی همچنان محکم و پابرجا، بدون کم و کاست و نمایش دلیل پیدایش آن در حال حکمرانی در فضا است.


عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در مدل هدایت آب‌های سطحی با مشکلاتی مواجه هستیم که البته از بین رفتن شبکه سنتی آب‌های زیرزمینی موجب پدیدآمدن این معضل شده است.


تهران یکی از کلان شهرهای بزرگ دنیا و با جمعیتی 12 میلیونی است که در آن برای امنیت و آرامش شهروندان بسیاری از عوامل نادیده گرفته شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار