مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در‌ 11 آبان ماه

مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 11 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 11 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: امروز 1میلیارد و 427میلیون و 500هزار یورو از بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت تسویه شد.


پديده كودكان خيابانی بر اثر عوامل متعدد اقتصادی،زيستی ،اجتماعی و يا خانوادگی به وجود می آيد.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پول خرید عمارت تاریخی امین السلطان به دلیل اختلاف بین وراث به حساب دادگستری واریز شده است.


رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر این که عربستان باید مسئولیت تامین امنیت حج را بپذیرد، بر ضرورت استفاده از تجربه دیگر کشورها در مدیریت مناسک بزرگی چون حج و به دنبال آن دستیابی به پیشرفت‌های موثر در زمینه زیرساختار و مدیریت تاکید کرد.


بالاخره پس از مصاحبه های مسئول شهری در خصوص عدم همکاری پلیس در اجرای طرح کاهش پلیس سکوت خود را شکست.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راهی که مشکل کشور را حل می‌کند آبخیزداری است.


رییس سازمان حج و زیارت گفت: DNA مفقودین و جانباختگان در قالب 3 لوح فشرده به عربستان تحویل داده شد و تطبیق این DNA ها با آزمایشات عربستان یک هفته طول می کشد.‎


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان خانه‌دار به عنوان یک ضرورت بوده و باید در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس قرار گیرد.


سایه شوم بیکاری، رکود اقتصادی و وعده‌های بی سرانجام مسئولان در حل این معضل مردم قلب هرمز که روزی در معادن خاک سرخ و نمک زندگی می‌گذرانند را به ترک جزیره وا داشته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار