فرهادی: هر فردی روزانه 900 گرم زباله تولید می کند

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات شهرداری تهران گفت: هر فردی روزانه 900 گرم زباله در شهر تولید می کند که با مطالعه این امر باید مدیریت و تغییر کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛علی فرهادی معاون علم و فناوری مرکز مطالعات شهرداری تهران در مراسمی که به مناسبت برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری و دومین کنفرانس علمی مدیریت شهری در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت دانش بنیان امروزه در شهرداری به عنوان یک امر صحیح اجرا می شود، اظهار کرد: رشد علم در فضای مدیریتی شهرها به سرعت در حال رشد است.

وی با اشاره به اینکه امروزه باید از علم، ثروت تولید شود، یادآور شد: یکی از مهم ترین دلایل تولید علم تولید مقالات علمی در کشور است و ما هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می بریم.

فرهادی تصریح کرد: هر ساله آخرین یافته های مرتبط با شهرداری که  دانشجویان و اساتید در خصوص موضوعات شهری مطرح کرده اند را جمع آوری کرده و برترین ها را انتخاب می کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 3هزار و 608 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: امسال پیش بینی می کنیم که بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری ارسال می شود و به 5 اثر جایزه داده خواهد شد.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات شهرداری تهران افزود: امسال آثار در 7 محور و در  قالب پنج طرح کتاب ، مقاله ، پایان نامه ی ارشد و دکتری ، طرح پژوهشی و پروپزال پیشنهادی  است .

وی با بیان اینکه آثار باید تا پایان آبان ماه به دبیرخانه ارسال شود، تصریح کرد: هشتمین جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری امسال در دانشگاه تهران و در تاریخ 23 و 24 آذرماه برگزار می شود.

فرهادی با تاکید بر اینکه روزانه به ازای هر نفر 900 گرم زباله در شهر تولید می شود، گفت: این آمار بر اساس میانگین جهانی بالا است و روند تولید 7هزار تن زباله در روز باید تغییر کند.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات شهرداری تهران تاکید کرد: هیچ کاری در شهر تهران صورت نمی گیرد مگر آنکه در خصوص اجرایی شدن آن پژوهش و مطالعه انجام شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار