سعیدی: بیمه زنان خانه دار در هاله ای از ابهام

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان خانه‌دار به عنوان یک ضرورت بوده و باید در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس قرار گیرد.

بیمه زنان خانه دار در هاله ای از ابهاممحمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیمه زنان خانه‌دار اظهار کرد: دولت بر بنای سیاست‌های کلی نظام باید یک چار چوب کلی را در ارتباط با بیمه‌ها مشخص کند تا مجلس مجبور به پیگیری بیمه قشر خاصی نباشد.

وی افزود: بحث بیمه زنان خانه‌دار به عنوان یک ضروروت بوده و در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: زنان به عنوان نیمی از کل جمعیت جهان نقش تعیین کننده‌ای را در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشورها داشته و باید از جانب تمامی نهادها و ارگان‌های مربوط به امور زنان حمایت شوند.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: برای آنکه آینده زنان به ویژه اشخاص که خانه دار هستند تامین شود، بیمه زنان می‌تواند نقش عمده‌ای را در فراهم کردن امنیت روانی جسمی و رفاهی آن ها ایفا کند.

وی افزود: در این میان اجرای بیمه همگانی در بین تمام اقشار مختلف جامعه منجر می‌شود تا همه از یک وضعیت مناسب و یکسانی برخوردار شده و به حق و حقوق خود به طور مساوی برسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نامناسب بودن شرایط و وضعیت اقتصادی برخی افراد جامعه که آن ها به دست فراموشی سپرده شده‌اند بیمه شدن این قشر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعیدی تصریح کرد: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر و با برنامه ریزی و مدیریت دقیق خود راه حلی مناسب را در جهت برطرف کردن مشکلات بیمه اقشار مختلف اتخاذ کرده و به طور همگانی این طرح را اجرا می کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار